Wizz Air: Sfaturi despre ce să faceți în cazul zborurilor anulate sau întârziate!

0 670

Sezonul estival 2022 este marcat de criza de personal din aviație și turism, care a dus la anularea a mii de zboruri și întârzierea a zeci de mii de alte zboruri programate în Europa, Statele Unite, dar și pe alte continente. Zborul cu avionul a ajuns să fie un fel de loterie, dacă va fi operat și la ce oră.

Sunt și multe alte situații care nu țin direct de compania aeriană. De exemplu, sunt aeroporturi care au limitat numărul zborurilor sau numărul pasagerilor și amintim aici de Londra Heathrow și Amsterdam Schiphol. Mai multe companii aeriene au fost nevoite să anuleze zboruri pentru a respecta cerințele aeroporturilor.

Având în vedere situația curentă dificilă din domeniul turismului, inclusiv lipsa de personal în controlul traficului aerian și la aeroporturi, Wizz Air este una dintre companiile afectate și care, în ultimele luni, a avut mai multe zboruri anulate sau întârziate.

În acest context, Wizz Air vine cu o serie de sfaturi despre cum să vă pregătiți următoarea călătorie și ce să faceți în cazul zborurilor anulate sau întârziate, cel puțin în cazul zborurilor cu Wizz Air!

ZBOR ÎNTÂRZIAT?

Verificați-vă întotdeauna e-mailul și telefonul mobil pentru a vedea cele mai recente informații despre călătorie. Wizz Air vă trimite actualizări despre starea zborului prin e-mail și SMS și, de asemenea, o puteți verifica în aplicația de urmărire a zborurilor sau prin Amelia, asistentul virtual WIZZ, care poate fi accesat din colțul din dreapta jos al paginii Întrebări frecvente de pe site-ul Wizz Air sau din fereastra de chat din Facebook Messenger.

ZBOR ANULAT?

Dacă zborul dumneavoastră este anulat, veți avea opțiunea de a alege fie să rezervați din nou gratuit un alt zbor Wizz Air, fie să solicitați o rambursare de 120% în credite WIZZ în contul WIZZ, fie să alegeți o rambursare completă în numerar. Verificați-vă e-mailurile, deoarece Wizz Air vă trimite instrucțiuni detaliate privind opțiunile disponibile și modul în care vă puteți gestiona rezervarea. Dacă sunteți deja familiarizat(ă) cu Wizz Air, conectați-vă la contul WIZZ pentru a alege opțiunea preferată.

Vă încurajăm să profitați de opțiunile de utilizare pe cont propriu disponibile, deoarece sunt cele mai rapide și cele mai simple modalități de a vă gestiona rezervarea.

Dacă zborul este anulat sau întârziat cu mai mult de 5 ore și doriți să rezervați din nou

Vă sfătuim să faceți acest lucru imediat ce primiți notificarea cu privire la anulare. Zborurile pe timpul verii sunt foarte aglomerate. Prin urmare, cu cât faceți noua rezervare mai repede, cu atât aveți șansa să găsiți cât mai curând un zbor care să vă ducă la destinația dorită.

Dacă aveți nevoie de cazare pe timpul nopții

Dacă vă aflați la aeroport, personalul Wizz Air (sau al companiei care lucrează în numele Wizz Air) de la sol vă va ajuta să găsiți cazare și transport terestru. Dacă nu ați ajuns la aeroport înainte ca anularea zborului să fie anunțată sau dacă partenerii Wizz Air de gestionare la sol nu vă pot ajuta să găsiți cazare ori transport terestru din cauza numărului mare de astfel de cereri, este posibil să vă ocupați chiar dumneavoastră de acest aspect. Dacă vă rezervați singur(ă) cazarea sau transportul terestru, păstrați chitanțele, deoarece Wizz Air vă va rambursa în limita unei sume rezonabile. Verificați-vă e-mailurile, deoarece Wizz Air vă trimite o informare separată, în cazul în care trebuie să vă efectuați propria cazare la hotel sau să vă asigurați propriul transport.

Dacă ați efectuat rezervarea printr-o agenție de turism online

Chiar dacă ați efectuat rezervarea printr-o agenție de turism online în loc să folosiți site-ul web wizzair.com sau aplicația WIZZ, puteți să vă furnizați datele de contact direct în timpul check-inului online, astfel încât să primiți toate noutățile privind călătoria direct de la Wizz Air și să fiți la curent cu starea zborului.

Pentru rezervările viitoare ale zborurilor Wizz Air, se recomandă să utilizați direct site-ul web wizzair.com sau aplicația WIZZ. Astfel, veți avea certitudinea că primiți e-mailurile/notificările prin SMS trimise chiar de Wizz Air și veți putea folosi platformele companiei aeriene de utilizare pe cont propriu.

Dacă aveți întrebări cu privire la călătorie, accesați secțiunea Întrebări frecvente a site-ului Wizz Air sau utilizați Amelia, asistentul virtual WIZZ, făcând clic pe pictograma din colțul din dreapta jos al paginii.

De menționat că, pe lângă cele menționate mai sus, pasagerii afectați de zborurile anulate sau întârziate din vina companiei pot fi eligibili pentru a obține SUPLIMENTAR compensații de până la 600 EURO. La fel, este bine să știti drepturile pasagerului aerian.

Leave A Reply

Your email address will not be published.