Vola.ro a solicitat rambursari de peste 6 milioane de EURO pentru 41 000 de clienti

0 1.886

În perioada pandemiei de COVID-19, știm prea bine faptul că aviația și turismul au fost grav afectate de restricțiile de călătorie. Au fost perioade cu milioane de zboruri anulate, zeci de mii de avioane blocate la sol și zeci de milioane de pasageri afectați.

Industria turismului a fost puternic afectată de scăderea vânzărilor, de blocajul instaurat de autorități și de faptul că nu au mai reușit să-și onoreze serviciile către clienți. Dar pe lângă aceste probleme, toate companiile din aviație și turism au fost asaltate de pasagerii revoltați, iar departamentele de Relații cu Clienții nu au mai reușit să facă față miilor de solicitări de rambursări, rerutări, reprogramări etc.

Vola.ro a solicitat rambursări de peste 6 milioane de EURO

Realitatea este că toată lumea (pasageri, companii aeriene, agenții de turism și agenții precum VOLA.ro) a avut ceva de pierdut în perioada aceasta. Inclusiv noi ca publicație am fost ”bombardați” cu mii de mesaje sosite de la diferite persoane afectate de anulări de zboruri, de restricții de călătorie, blocate prin diferite colțurile ale lumii.

Dintr-un raport emis de Vola.ro, aflăm că în ultimele 6 luni agenția a depus solicitări de rambursare în valoare de peste 6 milioane de euro. Până în prezent, VOLA.ro a reușit să ramburseze sau să reprogrameze zboruri de peste 4,2 milioane de euro, pentru 29.000 de pasageri. Alți 12.000 de clienți încă primesc asistență de VOLA.ro în finalizarea procesului de rambursare sau reprogramare.

Peste 41 000 de clienti Vola.ro au fost afectati

Peste 8000 de clienți Vola.ro au avut bilete la zborurile Blue Air și NU au primit încă soluții de la compania aeriană. Vola.ro anunță că valoarea rambursarilor de recuperat de la Blue Air este de peste 1 milion de EURO.

Tot din raportul Vola.ro am aflat că, la nivel european, între 15 martie și 1 iulie 2020 au fost anulate zilnic între 20.000 și 25.000 de zboruri. Traficul aerian din România a scăzut cu 87% pe durata stării de urgență. O comparație raportată la aceeași perioadă din 2019.

Nu este ușor pentru că nu este o decizie unilaterală. Totul depinde și de timpul de răspuns al companiilor aeriene. De menționat însă faptul că Vola.ro a rambursat pasagerilor inclusiv taxa de serviciu percepută în momentul rezervării biletului de avion și i-a asistat în procesul de rambursare.

Pentru că da, Vola.ro are o taxă de serviciu, care se adaugă la prețul biletului. Dar, după cum se poate observa, este o taxă justificată. Chiar dacă unii operatori aerieni îndeamnă pasagerii să cumpere biletele direct de pe site-urilor lor, uneori este bine să apelați la agențiile de turism pentru că puteți primi asistență, sprijin și chiar îndrumări în soluționarea unor astfel de probleme.

Vola.ro merită să fie lăudată pentru modul în care a gestionat situația în această perioadă grea pentru toată lumea. A oferit suport clienților, a rambursat inclusiv taxa de serviciu, a răspuns la sute de mii de mesaje și emailuri.

Voi ce experiențe ați avut cu Vola.ro în perioada pandemiei cu noul coronavirus?

Leave A Reply

Your email address will not be published.