Wizz Air recomandă ca biletele de avion și serviciile Wizz să fie rezervate direct de pe site-ul wizzair.com
Wizz Air invită toți pasagerii să achiziționeze bilete și servicii WIZZ direct pe wizzair.com sau prin intermediul aplicației de mobil a companiei aeriene.
Asigurarea că pasagerii sunt bine informați a fost întotdeauna prioritatea Wizz Air. Din cauza restricțiilor de călătorie, care se schimbă rapid și care pot fi impuse în orice moment pentru a opri răspândirea COVID-19, este extrem de important ca pasagerii să aibă acces la informații de călătorie actualizate.
Wizz Air recomandă canalele WIZZ
Wizz Air recomandă canalele WIZZ pentru a obține cel mai bun preț și cele mai recente informații despre detaliile zborului, restricțiile de călătorie locale, drepturile pasagerilor și opțiunile de rambursare.
Atunci când rezervările se fac prin intermediul agențiilor de turism, Wizz Air nu poate contacta direct clienții. Wizz Air menționeză că aceste agenții își folosesc propriile date de contact pentru a rezerva biletele și rareori transmit pasagerilor notificările primite de la compania aeriană. Prin urmare, clienții nu obțin informații importante despre starea zborurilor lor sau despre rambursări.
Wizz Air și-a automatizat procesul de rambursare pentru a accelera acordarea compensațiilor pentru călătorii. Prin această modalitate unică pe piață, în cazul în care Wizz Air anulează zborurile, clienții afectați primesc automat 120% din tariful inițial sub formă de credit de companie, valabil 24 de luni din momentul anulării.
Clienții pot opta pentru o rambursare în numerar, iar acum Wizz Air se angajează să ofere rambursări prin metoda de plată inițială în termen de 30 de zile de la solicitarea de conversie în numerar. Pasagerii care și-au rezervat biletele prin intermediul agențiilor de turism trebuie să contacteze agenția respectivă pentru a solicita rambursarea. Iar aici pot exista întârzieri, unele agenții invocând vina companiei aeriene pentru că nu rambursează banii.
Rezervarea prin agențiile de turism costă mai mult
Rezervarea prin agențiile de turism costă mai mult. Wizz Air menționeză că agențiile de turism adaugă costuri suplimentare la tarifele Wizz Air.
Încă o dată Wizz Air recomandă ca toate serviciile Wizz să fie cumpărate de pe site-ul oficial al companiei – wizzair.com. Pasagerii nu numai că obțin toate informațiile importante de călătorie atunci când fac rezervări pe wizzair.com sau pe aplicația mobilă a companiei aeriene, dar primesc și cele mai mici tarife.
Nu mi se pare tocmai ok declarația celor de la Wizz având în vedere că agențiile de turism au un rol financiar important pentru ei…
In cazul companiilor low-cost, rolul nu e foarte mare. Iar acum in pandemie au cam scartait lucrurile. Dar despre toate acestea o sa discutam intr-un alt articol mai generalizat.
Ma chinui sa îmi iau banii de la wizz din mai deoarece s a anulat zborul și ma tot amână că sunt multe cereri de returnare deși termenul este de 60 zile
Alte sute de mii de persoane cum au reusit sa recupereze banii in 30-60 de zile si tu nu reusesti dupa 60? Nu e ceva putred la mijloc?