Scandalul ANPC – Blue Air continuă!
Blue Air atacă în instanță amenda încasată de la Protecția Consumatorului și vorbește de „propuneri mai mult sau mai puțin voalate, venite din partea președintelui ANPC”. Să înțelegem că în spate e și un denunț de solicitare de mită?
Compania aeriană low-cost Blue Air anunță că se va adresa instanței pentru anularea procesului verbal în baza căruia a fost amendată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC), precizând că este vorba de abuz în serviciu și comunicare de informații false și susținând că reprezentanții Blue Air nu au înțeles să achieseze, în absolut niciun mod, „la propuneri mai mult sau mai puțin voalate, venite din partea președintelui ANPC”.
Mesajul este transmis cu titlul „transportatorul aerian cu capital privat românesc Blue Air devoalează cu argumente tentativa de abuz în serviciu a ANPC și-i asigură pe ,,controlori” că nu e dispusă nici să dea ceasuri, nici procente din suma de amendă – ca să ,,scape de amendă”- nici să accepte „procese verbale” făcute pe genunchi, fără responsabilitate și bază factuală și fără respectarea cifrelor și datelor oficiale. Blue Air asigură pe toți angajații și călătorii că, în ciuda incompetenței crase a ANPC, va continua să se dezvolte și să aducă la destinație în condiții de siguranță pe toți pasagerii săi”, informează profit.ro.
Cum ziceam, scandalul continuă. ANPC a încercat un joc de imagine, doar că sunt prea multe vicii de procedură pe baza cărora Blue Air are toate șansele să anuleze amenda și măsurile complementare. Ideea e că pasagerii afectați de zborurile anulate rămân deocamdată cu problema nerezolvată.