Noua Germanwings şi planurile de viitor

2 147

În cadrul conferinţei din 19 februarie, oficialii Lufthansa Group au prezentat “Noua Germanwings”, operatorul low-cost al grupului. Brandul Germanwings a apărut pe piaţă în 27 octombrie 2002. Prin 2005 a plasat o comandă mai serioase de aeronave – 18 Airbus A319. La 1 ianuarie 2009, Germanwings devine subsidiară a grupului Lufthansa. A ajuns la o flotă formată din 34 de avioane şi o reţea operaţională formată din 86 de destinaţii, inclusiv spre România.

În 2012 au apărut primele informaţii despre planul Lufthansa de a schimba ceva la Germanwings. Adevărul e că brandul Germanwings ajunsese puţin prăfuit, fără prea multă imagine şi notorietate în piaţă, cel puţin nu în România. Planul pentru “Noua Germanwings” este unul interesant şi promite foarte multe schimbări, pornind de la un nou livery şi până la preluarea zborurilor operate de Lufthansa în afara hub-urilor principale din Frankfurt și München.

germanwings

Compania aeriană Germanwings este hotărâtă să revoluționeze piața europeană pe segmentul low-cost. Pe 1 iulie 2013, „Noua Germanwings” va lansa un concept complet nou de marcă și produs, prin care le va oferi pasagerilor ocazia de a se bucura de „o experiență de zbor personalizată”. Pasagerii vor putea să își creeze propriul pachet, pe care îl pot adapta la nevoile lor, de la zboruri low-cost fără costuri adiționale, la experiențe de zbor de calitate foarte bună, cu o serie de beneficii și suplimente.

“Noua Germanwings” va oferi trei pachete de servicii diferite în regim Economy Class. Pachetul „Best” include cele mai bune servicii, care vor acoperi în special necesitățile pasagerilor business, însă se vor adresa și acelor pasageri care călătoresc din plăcere, pachetul „Smart” va include anumite servicii suplimentare, pasagerii având posibilitatea de a adăuga și altele, conform necesităților, iar pachetul „Basic” va fi pachetul low-cost de bază şi va avea preţuri de la 33 EUR/segment. Până la data lansării, Germanwings va avea o flotă formată din 90 de aeronave pentru zboruri scurte şi medii, majoritatea fiind alocate de Lufthansa.

ASUS ZenFone 4

Strategia aceasta nu este nouă. Air France a anunţat în urmă cu foarte puţin timp HOP!, compania low-cost care va veni cu o strategie asemănătoare, dar pe Franţa. La fel ca operatorul francez, Lufthansa va porni o ofensivă pe zborurile directe din/spre Germania, dar în afara hub-urilor din Frankfurt și München.

Alături de noul concept de brand și de produs, compania Germanwings va avea și un logo nou. Elementul principal va fi litera „W” stilizată și redată în culorile violet și galben, un simbol minimalist ales pentru a face trimitere la aripile brandului Germanwings. Va păstra motto-ului „Servicii la prețuri rezonabile, însă nu ieftine”.

Cele mai interesante aspecte din toată transformarea aceasta sunt pachetele de servicii, oferind cea mai mare flexibilitate în realizarea pachetelor şi faptul că va prelua o parte din rutele operate de Lufthansa. Cu cele 90 de aeronave va opera spre 110 destinaţii europene şi speră la transportarea de până la 20 de milioane de pasageri anual. Astfel, de la 1 iulie 2013, va prelua şi o serie de zboruri din şi spre România. Germanwings nu va ieşi de pe piaţa românească, ba chiar se va extinde.

Programul operaţional pe România şi perioadele când va prelua ştafeta le vom anunţa imediat ce le vom afla şi noi!

S-ar putea sa-ti placa si
2 Comentarii
  1. […] oraşele Perm şi Kazan din Rusia pe considerente financiare. Aşa cum am anunţat zilele trecute, Germanwings se pregăteşte să preia majoritatea rutelor operate de Lufthansa în interiorul Europei, care nu sunt din/spre hub-urile Frankfurt şi […]

  2. […] planului anunţat de Lufthansa Group la începutul acestui an, noul Germanwings va prelua o parte din rutele operate de Lufthansa. Va opera o flotă formată din 90 de avioane […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Translate »