blankblank

Austrian Airlines restructurează flota. Renunță la 7 x A319 și 3 x B767.

0 1.021

Pandemia de COVID-19 a pus la pămând industria aviatică și turismul. Autoritățile din toată lumea au luat măsuri aspre de distanțare socială, ceea ce au afectat foarte mult călătoriile. Iar organizațiile mondiale din aviație și travel sunt foarte pesimiste când vine vorba de perioada post-coronavirus.

Majoritatea companiilor aeriene trec printr-o perioadă dificilă, în care criza economică se adâncește tot mai mult. IATA averetizează că vor fi afectate până la 25 de milioane de locuri de muncă din aviație, turism și sectoarele conexe.

Austrian Airlines este una dintre companiil aeriene grav afectate de criza COVID-19. A suspendat toate zborurile începând cu 18 martie 2020. Sunt speranțe că zborurile vor putea fi reluate începând cu 17 mai, doar dacă cifrele pandemiei de COVID-19 vor fi în scădere. Însă nimic nu va mai fi la fel ca înainte de noul coronavirus.

Pentru 2020, Austrian Airlines estimează o scădere a cereri de bilete de avion cuprinsă între 25 și 50%. Întreaga industrie aeronautică este pesimistă. Revenirea la „normal„ va fi lentă, care va dura 1-2-3 ani.

Austrian Airlines restructurează flota.

În aceste condiții, Austrian Airlines a prezentat un plan operațional, care va fi aplicat post-COVID. Va dimensiona flota în conformitate cu cererea din piață. Pe lângă eliminarea treptată a celor 18 avioane turbopropulsoare Dash, proces care a început în 2019, Austrian Airlines va mai retrage 7 avioane A319 și 3 avioane Boeing 767 (OE-LAT, OE- LAW și OE-LAX).

În prezent, flota Austrian Airlines numără aproximativ 80 de avioane. Prin aplicarea planului de restructurare, flota va ajunge la 60 de avioane, dintre care 9 vor fi dedicate zborurilor lung-curier. Austrian Airlines va reduce capacitatea de transport cu aproximativ 20%. În ciuda, redimensionării flotei, speră să poată păstra cât mai multe locuri de muncă.

„Am intrat în această criză fără nicio vină. Acum este responsabilitatea noastră de a face Austrian Airlines să se potrivească viitorului post-Corona. Vrem să ne păstrăm hub-ul pentru zboruri lung-curier, chiar dacă deocamdată nu avem altă opțiune. dar să ne adaptăm la o piață ceva mai mică. Trebuie să fim în măsură să ne finanțăm, să putem plăti taxele, salariile și investițiile și, desigur, să rambursăm eventualele împrumuturi din perioada de criză „, subliniază CEO-ul Austrian Airlines, Alexis von Hoensbroech.

Leave A Reply

Your email address will not be published.