blank

Volotea, 3.8 milioane pasageri în 2020 și LF de 90.7%

0 789

În ianuarie 2021, Volotea a prezentat cifrele pentru întreg anul 2020. Pentru un an fără precedent în istoria aviației, Volotea a prezentat câteva cifre satisfăcătoare.

În 2020, pe fondul crizei sanitare, Volotea a reușit să se adapteze și să-și redefinească rețeaua operațională. A plusat pe multe rute interne în țările în care a zburat, ceea ce a însemnat 86% din totalul zborurilor operate. Acastă strategie flexibilă, combinată cu cele mai bune standarde operaționale, a permis companiei Volotea să obțină rezultate satisfăcătoare.

În 2020, Volotea a transportat aproximativ 3.8 milioane pasageri, cu un grad de încărcare al avioanelor de 90.7%. În T3 2020, Volotea ajunsese la un nivel operațional de 83% față de aceeași perioadă a anului 2019 (un minus de 17%), asta în condițiile în care îndustria a înregistrat un declin de aproximativ 70%.

Totodată, Volotea a reușit să-și crească rata de punctualitate cu 14.6% (OTP15 de 91.7%). Pe înțelesul tuturor: rata de punctualitate se măsoară în marjă de 15 minute față de ora estimată pe bilet, ceea ce înseamnă că 91.7% dintre zborurile Volotea au ajuns la timp în această marjă.

Pe întreg anul 2020, Volotea a operat 30600 zboruri pe 293 de rute, având un LF de 90.7% și o rată de punctualitate de 91.7%. Toate acestea au dus la o creștere a satisfacției clienților cu 4% față de 2019, ajungând la 90.6%.

Menționăm că Volotea a renunțat la avioanele Boeing 717, uniformizând flota la all-Airbus.

Leave A Reply

Your email address will not be published.