United Airlines investește în avioanele cu propulsie electică

0 41

Avion intarziat? Zbor anulat? >>Solicita acum despagubiri<< pentru zborul
intarziat sau anulat! Poti obtine pana la 600€!

United Airlines este dornică de inovație. După ce a dat o comandă de 15 avioane Overture Boom la începutul acestui an, compania a investit acum în proiectul unei aeronave electrice, Heart Aerospace. Compania din Suedia dezvoltă ES-19, un avion cu propulsie electrică. Astfel, pentru călătoriile aeriene regionale, nu vor mai exista emisii de carbon. Producția ar trebui să fie finalizată în următorii cinci ani, iar aeronava să înceapă zborul până în 2026.

Heart Aerospace a colaborat cu United Airlines, Breakthrough Energy Ventures și Mesa Airlines pentru a finanța și dezvolta ES-19, un produs inovator care va elimina emisiile operaționale și va reduce amprenta de carbon a industriei aviatice.

Atât United, cât și Mesa au fost de acord în mod condiționat să comande 100 de avioane, având în vedere că respectă standardele de siguranță, de afaceri și de funcționare ale fiecărei companii. Investiția provine din fondul dedicat de durabilitate al United, numit United Airlines Ventures (UAV), care se concentrează pe tehnologii inovatoare care reduc emisiile de carbon, îmbunătățind simultan experiența clienților și revoluționând modul în care operează industria.

United Airlines investește în avioanele cu propulsie electică.

Potrivit Heart Aerospace, avionul cu 19 locuri va fi alimentat de patru motoare electrice și baterii în locul motoarelor cu reacție și a combustibilului clasic. Se așteaptă să zboare cu până la 250 de mile, cu o viteză maximă de 215 de noduri și cu o viteză de croazieră de 180 de noduri. În timp ce aceste viteze mici pot fi o preocupare, aeronava poate zbura pe rute mai puțin aglomerate, cu piste de până la 750 de metri, scurtând timpul de călătorie.

Odată pus în funcțiune, ES-19 ar putea deservi peste 100 de rute regionale United spre și dinspre hub-urile sale. Luna trecută, transportatorul a anunțat că va retrage aproximativ 200 de avioane regionale care nu se mai încadrează în proiectul său „United Next”. Este posibil ca noua aeronavă să zboare pe rute pe distanțe scute în Midwest, unde operează majoritatea avioanelor regionale actuale ale companiei aeriene. Potențiale rute includ Aeroportul Internațional Chicago O’Hare spre Aeroportul Universității Purdue și Aeroportul Internațional San Francisco spre Aeroportul Modesto City-County.

În 2019, aviația a reprezentat aproximativ 2.5% din emisiile globale de gaze cu efect de seră. În timp ce acest lucru a scăzut în 2020 din cauza pandemiei, experții își fac griji că reluarea călătoriilor va provoca o revenire a emisiilor. Cererea de transport aerian a depășit tehnologia durabilă, iar soluția pentru reducerea emisiilor de carbon este subdezvoltată. Cu toate acestea, United și multe companii aeriene din întreaga lume înțeleg impactul negativ asupra mediului al combustibilului pentru avioane și zeci de companii s-au angajat să elimine emisiile de carbon până în 2050.

BEV și UAV sunt primii investitori care contribuie la Heart Aerospace. Se așteaptă ca acordurile să accelereze dezvoltarea ES-19 și să o pună în funcțiune încă din 2026.

Investiția United în ES-19 face parte din efortul companiei de a atinge obiectivul său net-zero în 2050. Planifică să facă acest lucru fără compensări de carbon, care este principala metodă de reducere a emisiilor din industrie. Cu toate acestea, aceste scheme nu îndeplinesc întotdeauna impactul dorit, de unde decizia United de a se feri de asta.

În schimb, compania se concentrează pe inovație prin eficiența aeronavelor și biocombustibili. De exemplu, se așteaptă ca jetul supersonic Overture să funcționeze 100% pe combustibil de aviație durabil (SAV) din prima zi. United s-a angajat să cumpere 200 de avioane electrice cu decolare și aterizare verticală de la compania Archer la începutul acestui an.

Compania aeriană investește, de asemenea, în companii, precum Heart Aerospace, care doresc să creeze produse care să fie bune pentru clienți, angajați și planetă. În timp ce introducerea ES-19 este la câțiva ani, United speră să conducă industria într-o nouă eră a călătoriilor aeriene durabile.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.