Pasagerii au făcut o chetă pentru a răsplăti un echipaj Thomas Cook de pe un zbor de repatriere
După cum bine știți, Thomas Cook Group UK a falimentat, inclusiv compania aeriană Thomas Cook Airlines. Falimentul gigantului Thomas Cook a afectat peste 600 000 de turiști, peste 150 000 fiind din Marea Britanie. Pe lângă pasagerii afectați, și-au pierdut locurile de muncă și peste 20 000 de oameni, înclusiv personalul navigant de pe avioane.
Astfel, guvernul britanic și Autoritatea Civila de Aviatie UK (CAA) au pus în practică cea mai mare operațiune de repatriere, pe timp de pace, din lume. Au fost închiriate peste 50 de avioane, care vor opera peste 1000 de zboruri pentru a-i aduce acasă pe cei ce sunt în vacanțe. Operațiunea va dura până pe 6 octombrie.
Pasagerii au rasplati un echipaj Thomas Cook
Unele dintre avioanele folosite la Operațiunea Matterhorn sunt chiar cele de la Thomas Cook. Lucru dovedit pe zborul ZT1155, din 25 septembrie, care a fost operat de Airbus A321 (YL-LCZ).
Și acum vine o poveste frumoasă, care ne demonstrează că latura umană există în fiecare dintre noi. Michelle Jubb s-a aflat la bordul zborului ZT1155. A admirat echipajul de cabină Thomas Cook, respectivii fiind îmbrăcați în uniforma companiei. Aceștia și-au făcut treaba cu profesionalism, chiar dacă nu au existat servicii de catering la bord.
Din cele aflate, echipajul de cabină era voluntar pe acest zbor, fără să primească remunerație. Scopul însoțitorilor de bord a fost acela de a aduce acasă, în deplină siguranță, turiștii. Știind că nu există servicii de catering, echipajul a reușit să strângă ceaiuri și cafea pentru ca pasagerii să poată consuma ceva cald la bordul avionului.
Acest lucru a impresionat-o pe Michelle Jubb și, împreună cu alți pasageri, a reușit să mobilizeze tot avionul pentru o chetă. Mulți dintre turiști chiar au fost generoși în această privință. Suma strânsă a fost înmânată șefei de cabină, care a izbucnit în lacrimi. Imaginile vorbesc de la sine.
Să nu uităm niciodată să fim oameni!