Motorul avionul Boeing 777-200 United, indicativ N772UA, a fost avariat de o pală desprinsă din ventilatorul motorului

0 132

Daca iti sunt utile aceste informatii, gandeste-te ca o cafea ne-ar energiza sa scriem mai multe informatii utile pentru tine.>>Meritam o cafea?<<

Pe 5 martie 2021, NTSB a făcut public un raport preliminar cu privire la accidentul aviatic în care a fost implicat avionul Boeing 777-200 United, indicativ N772UA, zborul UA328. Motorul avionului Boeing 777-200 United a suferit daune majore imediat după decolare. Resturile au căzut într-o zonă locuită!

În urma investigațiilor, s-a descoperit că motorul drept a fost avariat de o pală desprinsă din ventilatorul motorului. Cel mai probabil, ruptura s-a produs din cauza erodării. NTSB a declarat că motorul cu pricina, inclusiv palele acestuia, a fost inspectat în 2014 și 2016. Ulterior, datele din 2016 au fost reexaminate în 2018, când un alt motor al unui Boeing 777 United s-a dezintegrat lână Honolulu.

Conform istoricului, motoarele avionului Boeing 777-200 United, indicativ N772UA, operase 2979 de cicluri operaționale înainte de ultima inspecție realizată în 2016. În teorie, motorul avariat trebuia inspectat la 6500 de cicluri (aterizări și decolări).

Însă, la scurt timp după defectarea motorului avionului Boeing 777-200 United, implicat în accidentul din februarie 2021, Pratt & Whitney, o unitate a Raytheon, a emis un buletin care solicita inspecții la fiecare 1.000 de cicluri.

Conform informațiilor emise de NTSB, sunt doar 128 de avioane Boeing 777 echipate cu motoare PW4000 din totalul celor 1600de aeronave triple seven produse. United deține 24 de avioane propulsate de motoarele PW4000, iar în urma accidentului toate acestea au fost consemnate la sol.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.