blank

ITA – Italia Trasporto Aereo (noul Alitalia) prezintă planul de afaceri pentru perioada 2021-2025.

0 2.932

Consiliul de administrație al ITA – Italia Trasporti Aereo SpA (noua Alitalia) a aprobat planul de afaceri pentru perioada 2021 – 2025. Acesta este încă supus aprobărilor autorităților italiene și ale Comisiei Europene.

Principalele obiective ale noii companii aeriene naționale din Italia vor fi:

  • Crearea unui transportator aerian eficient, inovator și competitiv, capabil să ofere țării o conectivitate de calitate cu sectoarele strategice ale activităților de agrement și premium, oferind cel mai bune servicii clienților.
  • Dezvoltarea unei rețele de alianțe menită să extindă numărul destinațiilor deservite de ITA, optimizându-și investițiile în flota de avioane și sisteme de gestionare.
  • Ancorarea rețelei de debut, a flotei și a structurilor de operare în contextul actual și dezvoltarea lor, treptată și prudentă. Pregătirea pentru reluarea traficului post pandemie, utilizarea eficientă a capitalului în conformitate cu piața.

Strategia operațională prezentată de ITA – Italia Trasporto Aereo

ITA – Italia Trasporto Aereo va avea hub-ul principal la Aeroportul Roma Fiumicino, iar hub secundar la Aeroportul Milano Linate. Va exista o companie de holding care va gestiona operațiunile cu 2 filiale, ambele independente financiar, dar controlate 100% de ITA.

De asemenea, vor fi făcute investiții în sisteme și platforme digitale pentru a garanta o experiență unică pentru pasageri.

ITA își propune să devină prima alegere pentru cei care doresc să călătoreasă spre destinații internaționale din și spre Roma Fiumicino. Totodată, să fie compania aeriană principală pentru traficul de business și de agrement de la Aeroportul Milano Linate.

Pentru început, Noua Alitalia își propune să deservească 61 de destinații, utilizând 52 de aeronave și având între 5.200 și 5.500 de angajați.

Transportul aerian de marfă va fi dezvoltat prin utilizarea capacității cargo ale avioanelor de pasageri. Există un plan și pentru înființarea unei divizii CARGO pe aeroportul din Milano Malpensa.

Zboruri interne și internaționale de pe aeroportul Roma Fiumicino

Pentru următorii 5 ani, compania aeriană plănuiește să își extindă rețeaua internă și internațională de la Roma, astfel:

  • 2021: Londra, Amsterdam, Bruxelles, Paris CDG, München, Zurich, Geneva, Barcelona, ​​Madrid, Alger, Tunis, Atena, Tirana, Cairo, Tel Aviv;
  • 2022: Valencia, Malaga, Frankfurt, Marsilia, Belgrad, Malta, Sofia;
  • 2023: Moscova, Beirut, Amman;
  • 2024: Kuweit City, Jeddah, Riyadh.

Zborurile interne din Roma vor fi spre: Torino, Bologna, Trieste, Verona, Veneția, Florența, Bari, Brindisi, Napoli, Lamezia, Reggio Calabria, Catania, Comiso, Palermo, Alghero, Cagliari, Olbia..

Zboruri interne și internaționale de pe aeroportul Milano Linate

Pentru următorii 5 ani, compania aeriană plănuiește să își extindă rețeaua internă și internațională de la Milano Linate, astfel:

  • 2021: Londra, Amsterdam, Bruxelles, Paris CDG și ORY, Frankfurt;
  • 2022: Londra, Geneva, Madrid, Barcelona, ​​Luxemburg, Düsseldorf, Köln, Stuttgart;
  • 2023: Manchester și Hamburg

Cursele interne din Milano Linate, vor fi spre: Roma, Napoli, Alghero, Olbia, Cagliari, Palermo, Catania, Comiso, Reggio Calabria, Lamezia Terme, Bari, Brindisi și Pescara.

Până în 2025, ITA va deservi 93 de rute. Flota ITA va fi stabilită ulterior.

În prezent se poartă discuții cu vechiul Alitalia SAI pentru achiziționarea unora dintre activele comerciale, cum ar fi codul AZ Alitalia, plăcuța de emitere a biletelor IATA 055, marca Alitalia, sloturile de pe aeroportul Londra Heathrow și Programma Millemiglia, care este programul de deplasare frecventă.

Leave A Reply

Your email address will not be published.