FAA a emis o nouă directivă de navigabilitate privind aeronavele Boeing 737 NG și MAX.
Administrația Federală a Aviației (FAA) a emis o nouă directivă de navigabilitate (AD) privind aeronavele familiei Boeing 737 NG și MAX, după ce au primit mai multe rapoarte privind fisuri la ansamblul de fixare a opritorului ușii din față.
Acest lucru ar putea avea ca rezultat faptul că ușa de intrare a aeronavei afectate nu poate suporta sarcina limită, riscând astfel o decompresie rapidă a cabinei. Aeronava și operatorul nu au fost specificați în directiva de navigabilitate.
Ca măsură corectivă, FAA a cerut operatorilor să identifice ansamblul armăturii de oprire instalate pe aeronave și, dacă se identifică piese defecte, să fie înlocuite „cu un ansamblu de armături de oprire noi, care să îmbunătățească grosimea și rezistența peretelui”.
Noua directivă, în vigoare de pe 29 martie 2021, se referă la aeronavele care fac parte din familia Boeing 737 NG, cât și familia Boeing 737 MAX și afectează 1.075 de avioane înregistrate în Statele Unite.
Vă reamintim că Administrația Federală a Aviației (FAA) va monitoriza fiecare zbor al aeronavelor Boeing 737 MAX pentru a verifica performanța flotei MAX pe măsură ce aeronavele vor reveni în serviciul operațional.