Dublarea flotei Laudamotion și noul livery Laudamotion

Ieri, în cadrul unei conferințe de presă, oficialii Laudamotion au prezentat planurile de viitor. Sub atenta supraveghere a Comisiei Europene, RYANAIR a preluat 75% din Laudamotion.

0 67
inbagaj.ro/

Pe 25 martie 2018, Laudamotion a decolat în lumea aviației. Noul transportator aerian austriac a renăscut din fosta companie FlyNiki. Vă reamintim că FlyNiki, partea a grupului airberlin, a falimentat odată cu transportatorul german.

Niki Lauda, fostul campion de Formula 1, a cumpărat activele FlyNiki (companie fondată de el) și astfel a luat naștere Laudamotion. După ce Niki Lauda a anunțat Laudamotion, imediat a intrat pe fir RYANAIR și și-a arătat intenția de a cumpăra până la 75% din noul transportator austriac și de a sprijini dezvoltarea acestei companii.

Dublarea flotei Laudamotion

Așa se face că la 28 martie, parteneriatul dintre RYANAIR și Laudamotion intra în vigoare. A fost anunțat un plan măreț pentru 2018: baze aeriene în Germania, Elveția și Austria, zeci de rute și sute de zboruri. În prezent, Laudamotion deține 9 aeronave de tipul Airbus A319/A320/A321.

Mărețul plan Laudamotion pentru 2018 nu s-a concretizat 100%, dar noul transportator austriac zboară foarte mult pe rute charter și spre destinații de vacanță. Comisia Europeană a aprobat tranzacția dintre RYANAIR și Laudamotion, ceea ce înseamnă că low-costul irlandez a preluat 75% din transportatorul austriac.

Așa cum era și firesc, a urmat conferința de presă prin care a fost anunțat planul Laudamotion pentru 2019. În primul rând, se dorește dublarea flotei proprii, astfel să ajungă la 18 aeronave de tipul Airbus. Va fi schimbat și livery-ul, actualul fiind încropit puațin pe genunchi și bazat pe vechiul livery airberlin. Totodată, fiind anunțate condiții mai bune pentru angajații Laudamotion.

Noul livery Laudamotion

Piloții vor fi foarte bine plătiți. Comandanții vor avea salariul de bază de 90 000€ pe an, dar putând să ajungă la 180 000€ pe an prin adăugarea indemnizațiilor de zbor, sporuri etc. Copiloții (First Officer) vor avea salarii de bază de la 46 000€ pe an, dar vor putea ajunge până la salariul de 70 000€ pe an prin adăugarea sporurilor și indemnizațiilor de zbor.

Totul este posibil cu sprijinul financiar din partea transportatorului RYANAIR. Scopul este acela ca Laudamotion să ajungă transportatorul nr.1 în Austria, un teritoriu pe care RYANAIR nu prea a putut s-l exploateze la adevărata valoare. Însă are acum o oportunitate de care profită la maxim.

Vă reamintim că Laudamotion va deschide ruta Viena – București, anunțând primul zbor pe 28 octombrie 2018. Vor fi operate zboruri zilnice de la baza Laudamotion din Viena, aeroportul principal.

S-ar putea sa-ti placa si

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. AcceptRead More

Translate »