fbpx COMAC C919 va efectua primul zbor de test în Ontario, Canada.

COMAC C919 va efectua primul zbor de test în Ontario, Canada.

0 191
Avion intarziat? Zbor anulat? >>Solicita acum despagubiri<< pentru zborul intarziat sau anulat. Poti avea dreptul pana la 600€.

Aeronava C919 a companiei COMAC urmează să efectueze primul zbor în afara Chinei. Avionul de test va efectua un zbor special spre Canada. Deplasarea va face parte din procesul de testare la temperaturi scăzute. Alte test urmează să înceapă în luna martie la Londra (Canada). Cu toate acestea, restricțiile globale de călătorie pot amâna testele până la toamnă.

COMAC dorește să obțină certificarea avionului C919 în 2021. Școala Internațională de Piloți de Testare (ITPS), de pe Aeroportul Internațional Londra din Ontario (Canada), va începe testarea avionului COMAC C919 în următoarele câteva luni.

Aeronava a finalizat testarea în condiții extreme la temperaturi scăzute în Mongolia, în decembrie 2020. Următoarele zboruri de testare a givrajului vor avea loc înainte de certificarea aeronavei. Astfel, se va stabili dacă aeronava poate zbura în anumite condiții meteorologice. Dacă testele merg bine, COMAC va primi certificarea și va putea să înceapă livrarea aeronavelor în acest an.

Ce sunt testele de îngheț?

Temparaturile din Londra (Canada) nu sunt suficient de scăzute pentru efectuarea testelor la temperaturi foarte joase. Dar are temperaturi de îngheț, care ajung la -10 grade în sezonul de iarnă și urcă până la -4 grade în sezonul cald.

În aceste condiții se poate testa sistemul de degivrare al avionului. Testarea givrajului natural examinează ce se întâmplă atunci când are loc o acumulare de gheață pe părțile avioanelor. De asemenea, avioanele sunt supuse unei testări simulate de îngheț în tuneluri special amenajate.

Toate aeronavele trebuie să demonstreze că pot funcționa în condiții extreme de îngheț și că toate sistemele funcționează fără a afecta performanțele motorelor, manevrabilitatea flapsurilor, verificarea radarului sau a altor sisteme.

De asemenea, au loc verificări pentru a examina unde se poate acumula gheață din cauza condensului și pentru a identifica zonele potențiale de deteriorare pe măsură ce gheața se formează și se extinde, punând presiune suplimentară pe unele părți ale aeronavei.

Vă reamintim că Rusia și China vor demara construirea avionului COMAC CR929, în 2021.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.