Zboruri anulate din / spre Aeroport Otopeni – București (11 ianuarie 2017)
Pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Bucureşti Băneasa Aurel Vlaicu, traficul aerian se desfăşoară în condiţii de iarnă. Se aterizează şi se decolează în deplină siguranţă.
TAROM: Zboruri anulate – 11 ianuarie 2017
Din cauza condiţiilor meteo, compania TAROM a anulat cursele 311/312 Bucureşti – Sibiu – Munchen – Bucureşti, 705/706 Bucureşti – Iaşi – Bucureşti, 201/202 Bucureşti – Chişinău – Bucureşti, 603/604 Bucureşti – Timişoara – Bucureşti şi 643/644 Bucureşti – Cluj Napoca – Bucureşti, pasagerii urmând să fie rerutați astăzi pe următoarele curse către aceleaşi destinaţii.
Turkish Airlines: Zboruri anulate – 11 ianuarie 2017
Turkish Airlines a anunțat anularea zborurilor TK1043 / TK1044 Istanbul – București – Istanbul.
Austrian Airlines: Zboruri anulate – 11 ianuarie 2017
Din cauza condiţiilor meteo din România, compania Austrian Airlines a anulat zborul 768 Bucureşti – Viena!
Multe zboruri înregistrează întârzieri la decolare, determinate de necesitatea degivrării aeronavelor.
Având în vedere condițiile meteorologice și temperaturile extrem de scăzute din această perioadă, care pot determina întârzieri ale aeronavelor, atât la plecare, cât și la sosire, Bucharest Airports vă recomandă:
• Să verificați starea zborului, înainte să porniți spre aeroport, direct la compania aeriană http://www.bucharestairports.ro/ro/pasageri/companii-aeriene sau pe site-ul oficial www.bucharestairports.ro
• Să vă prezentați la aeroport, pentru formalitățile de check-in și controlul de securitate, cu cel puțin 2 ore înainte de ora decolării.
ATENȚIE! Chiar dacă zborul are întârzieri, trebuie să respectați ora inițială a plecării, specificată pe cartea de îmbarcare!
• Dacă aveți nevoie de informații suplimentare privind situația zborurilor, puteți apela Biroul de informații:
Informații plecări: +4 (021) 204 1210 ; +4 (021) 204 1200
Informații sosiri: +4 (021) 204 1220 ; +4 (021) 204 1224
ATENȚIE! Liniile pot fi ocupate mai mult timp din cauza numărului mare de persoane care solicită informații. Colegii noștri fac toate eforturile să preia toate apelurile.
• Dacă pierdeți zborul din cauza condițiilor meteo nefavorabile, vă rugăm să vă adresați direct companiilor aeriene care v-au emis biletul. Aeroportul nu este responsabil pentru astfel de situații.
http://www.bucharestairports.ro/ro/pasageri/companii-aeriene
• Dacă aveți reclamații legate de pierderea sau deteriorarea bagajelor, vă rugăm să vă adresați direct companiilor de handling: http://www.bucharestairports.ro/ro/pasageri/bagaje-pierdute
• În cazul în care zborul este întârziat, vă rugăm să vă păstrați calmul. Angajații aeroportului intervin constant cu utilaje proprii pentru menţinerea suprafeţei de mişcare în condiţii optime. De asemenea, degivrarea aeronavelor este o operațiune care necesită timp. Siguranța pasagerilor este întotdeauna prioritatea noastră!
Photo via Teo Postelnicu