Vei putea deschide ușa de la camera de hotel doar cu telefonul.

0 180

Da, ați citit bine. Există hoteluri unde se poate deschide ușa de la cameră doar cu telefonul. Este o soluție implementată de Accor. Cheia digitală “Accor Key” va permite turistului accesul la camera de hotel, la lift, săli de conferință. Accesul se oferă la recepție prin istalarea aplicației dedicate, iar cheia digitală este dezactivată după ce turistul părăsește hotelul.

Accor anunță lansarea globală a soluției sale de cheie digitală, “Accor Key”, în conformitate cu strategia Grupului de a oferi oaspeților o experiență de ședere fără contact în hotelurile sale. Acest pas extraordinar făcut de Accor confirmă ambiția de a inova și a investi în soluții tehnologice de înaltă calitate, pentru a facilita oaspeților săi cea mai bună și mai confortabilă experiență.

Cheia digitală – Accor Key

Principalul obiectiv al lansării este de a oferi clienților o soluție de acces fără cheie, asigurându-se în același timp că hotelurile nu pierd contactul uman de care oaspeții au nevoie. La sosirea la destinație, clienții își vor primi cheia camerei, prin descărcarea aplicației de cheie digitală Accor. Oaspeții vor avea apoi acces la camere, la sălile de ședințe și la etaj cu ascensoarele, folosind smartphone-ul. După plecarea din hotel, cheia digitală va fi dezactivată automat.

În urma unor programe pilot realizate cu succes în America de Nord, Europa și Asia, implementarea va începe în toate hotelurile Accor care se vor deschide în 2021 și se va extinde la proprietățile existente, cu obiectivul ca 500 de hoteluri să beneficieze de Accor Key în acest an și cel puțin 50% din camerele întregii rețele să o implementeze în următorii cinci ani.

Oferind clienților acces la camere fără cheie fizică, Accor va contribui și la reducerea cantității de plastic și carton folosite pentru cardurile de acces tradiționale și suportul acestora. Programul “Accor Key” va fi implementat printr-un parteneriat cu STAYmyway.

Accor este un grup hotelier, lider mondial în domeniul ospitalității augmentate, ce oferă experiențe unice și semnificative în 5.000 de hoteluri, stațiuni și reședințe din 110 țări.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.