United a comandat 50 de avioane Airbus A321XLR pentru extinderea rutelor transatlantice

0 118

Aeronava Airbus A321XLR câștigă tot mai multe comenzi și nici nu a ieșit pe poarta fabricii. Noul A321XLR va avea cea mai mare autonomie de zbor din familia de avioane A320neo. Va putea zbura fără escală până la 8700 kilometri. Airbus dorește să-l cetifice ca avion lung-curier, cu un singur culoar, pe rază medie de zbor.

În ultimii 3 ani, ți-a întârziat avionul mai mult de 3 ore sau ți-a fost anulat zborul? Solicita ACUM despăgubirile legale de până la 600€!

Iar de noul Airbus A321XLR dorește să profite și United. A plasat o comandă pentru 50 de avioane A321 Xtra Long Range și plănuiește să le folosească pentru extinderea rutelor transatlantice din hub-urile de la Newark/New York și Washington, D.C. Primul Airbus A321XLR United va fi livrat, conform planurilor, în 2024. Iar din 2025 va intra în serviciul operațional.

United a comandat 50 de avioane Airbus A321XLR

Flota actuală United încă mai cuprinde 74 de avioane Boeing 757-200/300. Iar comanda pentru A321XLR vine pentru a înlocui aceste avioane. În acest moment, Boeing a pierdut bătălia pe acest segment.

Airbus A321XLR (Xtra Long Range) este așteptat în 2023. Va oferi un confort sporit pasagerilor dornici de a călători pe distanțe lungi. Beneficiază de toate tehnologiile dezvoltate și întâlnite la modelele A321neo și A321LR.

A321XLR-infografic

Dar are și câteva modificări importante: un rezervor suplimentar pentru combustibil, tren de aterizare adaptat la un MTOW (greutate maximă la decolare) de 101 tone. Dar vine și cu noi optimizări aerodinamice, inclusiv asupra aripilor.

Noul A321XLR va putea transporta între 180 și 220 de pasageri într-o configurație standard cu 2 clase. Însă confortul va fi sporit față de ”frățiorii” A321neo și A321LR.

Airbus A321XLR va facilita deschiderea de noi rute, la costuri optimizate. Se va putea zbura de la Roma la New York, din Miami la Londra, din Tokyo la Sydney.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Chinese (Traditional)EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianRussianSpanishTurkish