Un pasager recalcitrant a primit factura de la compania aeriană: 85000 de lire

1 135

Pe 22 iunie 2019, zborul Londra Stansted – Dalaman a fost redirecționat spre aeroportul de plecare. O tânără de 25 de ani a avut un comportament perturbator, violent și a pus în pericol avionul prin încercarea de a deschide ușa în timpul zborului.

În ultimii 3 ani, ți-a întârziat avionul mai mult de 3 ore sau ți-a fost anulat zborul? Solicita ACUM despăgubirile legale de până la 600€!

Tânăra a fost arestată și condamnată la plata pagubelor, factura fiind de 85 000 de lire. Totodată, aceasta a primit interdicția pe viață de a zbura cu operatorul Jet2. Aceasta a fost eliberată pe cauțiune până pe 21 august.

Un pasager recalcitrant trebuie să plătească 85 000 de lire

AirHelp get compensation

Zborul era operat de compania aeriană britanică Jet2. Oficialii companiei au menționat că vor face tot posibilul de a recupera prejudiciul produs de această femeie. Au menționat că a fost unul dintre cele mai grave cazuri cu pasageri recalcitranți.

Ce să NU faci în avion / Nu fi pasager idiot, mitocan și nesimțit

Menționăm că avionul a fost însoțit spre aterizare de 2 avioane RAF Typhoon. Acestea au spart bariera sunetului în zborul spre avionul Jet2.

Acest caz nu e singular. Un pasager trebuie să plătească 172 000 de dolari daune către Hawaiian Airlines. Iar un alt pasager a fost amendat cu 4000 de dolari pentru că a fumat în avion.

1 comentariu
  1. […] Un pasager recalcitrant a primit factura de la compania aeriană: 85000 de lire […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Chinese (Traditional)EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianRussianSpanishTurkish