Avion intarziat? Zbor anulat? >>Solicita acum despagubiri<< pentru zborul
intarziat sau anulat! Poti obtine pana la 600€!

Topul celor mai sigure companii aeriene cu care să zbori pe timp de pandemie.

0 1.808

Nu va exista niciodată cea mai bună companie aeriană sau aeroport care să aplice la perfecție restricțiile sanitare și de igienă în timpul pandemiei de COVID-19. Cu toate acestea, unii au performanțe mai bune decât alții.

Skytrax este singura companie din lume care oferă o certificare a măsurilor de sănătate și siguranță ale companiilor aeriene în timpul pandemiei de coronavirus. Această certificare are la bază investigații profesionale și științifice ale standardelor din aeroporturi și din interiorul aeronavelor.

Viteza și eficiența cu care au reacționat majoritatea companiilor aeriene și aeroporturi sunt demne de lăudat și demonstrează standardele ridicate de igienă și siguranță ce au fost implementate pentru a proteja bunăstarea clienților și a personalului.

Companiile aeriene respectă restricțiile de călătorie impuse la nivel global.

Călătoriile din întreaga lume sunt supuse unor măsuri restrictive, unele impunând carantinarea la domiciliu sau prezența rezultatelor negative la testele pentru COVID-19.

Totuși, pentru cei care doresc sau trebuie să călătorească, experiența este sigură, fiind întreprinse acțiuni de către companiile aeriene și aeroporturi pentru a spori siguranța pasagerilor și a personalului.

Măștile faciale, distanțarea fizică și igiena sunt cele trei elemente cheie ale prevenirii infectării cu COVID-19 în viața de zi cu zi, iar acestea rămân elemente critice pe care călătorii ar trebui să și le amintească atunci când decid să zboare.

În aeroport au fost aplicate semnalizări și ghidaje cu vizibilitate ridicată, marcaje de distanțare fizică, igienizatoare frecvente pentru mâini, existând și controale care verifica purtareă măștii faciale de către pasageri.

Succesul acestor tendințe a variat la nivel global, declară compania Skytrax. Au fost analizate date demografice diferite ale clienților care par să aibă niveluri diferite înțelegere a reglementărilor. Controlul asupra respectării regulilor Covid de către clienți diferă de la o țară la alta, iar aeroporturile care ating standarde mai bune pun în aplicare o politică riguroasă a utilizării măștilor și distanțării sociale.

Pentru a evita contactul dintre persoane, companiile aeriane au eliminat multe servicii existente în aeroport sau la bordul aeronavelor.

COVID-19-Airline-Safety-Rating
COVID-19 Airline Safety Rating

Lounge-urile din aeroporturi sunt mai curate, dar au fost probleme în ceea ce privește adaptarea spațiilor pentru distanțarea fizică, îndepărtarea materialelor de lectură și închiderea diferitelor zone (sălile de rugăciune, locurile de fumat și locurile de joacă pentru copii).

Alte modificări au fost aduse meniurilor lounge-urilor. În unele țări, Skytrax a observat o reducere a servicilor de catering pentru a minimiza contactul.

Un scenariu similar poate fi observat și la bordul avioanelor, unde companiile aeriene au îmbunătățit serviciul de curățenie și au creat un mediu mai sigur.

În unele zboruri, clienții rămân așezați după aterizare și urmează procedurile reglementate, în timp ce, pe alte multe zboruri, există îngrămădeala obișnuită la ieșirea din avion și absolut nicio șansă de implementare a distanțării fizice.

Variații similare se aplică și în cazul utilizării măștii de față și a controlului acestora la bordul aeronavelor. După aproape un an de pandemie, este surprinzător să vedem că încă există pasageri care refuză să poarte masca facială în timpul zborului.

Analiza se concentrează pe protocoalele de igienă, curățenie și siguranță. În timp ce unele companii aeriene au diminuat serviciul de achiziționare a produselor la bord, dar și al servicilor de catering, acest lucru nu a afectat performanțele lor.

Companiile aeriene au pus la dispoziția clienților truse de igienă.

Cu toate acestea, Skytrax a fost impresionat de viteza cu care unele companii aeriene au lansat truse de igienă pentru clienți, care includ deseori igienizatoare pentru mâini, măști de rezervă și șervețele dezinfectante.

Evaluările de siguranță ale companiilor aeriene COVID-19 au fost introduse în 2020 pentru a evalua standardele reale oferite în aeroport și la bordul aeronavelor. Rezultatele subliniază faptul că pasagerii pot avea încredere în companiile aeriene pentru că îndeplinesc toate condițiile de siguranță.

Companiile aeriene care au fost deja certificate cu COVID-19 Airline Safety Rating sunt:

CompanieȚarăRating
Qatar AirwaysQatar★★★★★
Air BalticLetonia★★★★★
LufthansaGermania★★★★
Turkish AirlinesTurcia★★★★
RyanairIrlanda★★★★
Aegean AirlinesGrecia★★★★
AnadolujetTurcia★★★★
Emirates AirlinesEmiratele Arabe Unite★★★★
KLMOlanda★★★★
British AirwaysMarea Britanie★★★★
IberiaSpania★★★★
Vueling AirlinesSpania★★★★
Air FranceFranta★★★★
EasyJetMarea Britanie★★★★
IndiGoIndia★★★★
Blue AirRomania★★★
Wizz AirUngaria★★★
Lot Polish AirlinesPolonia★★★
Pegasus AirlinesTurcia★★★

Leave A Reply

Your email address will not be published.