TAROM transmite un mesaj important către pasagerii companiei
Primele 6 luni din 2020 au fost foarte dificile, apăsătoare și instabile din toate punctele de vedere. Ne confruntăm cu o pandemie, criza economică bate la ușă, iar măsurile de combatere a pandemiei de coronavirus au dus la blocarea unor mari industrii. Aviația și turismul au fost primele afectate de măsurile luate de autorități. Milioane de zboruri au fost anulate, peste 17 000 de avioane au rămas la sol vreme de 3 luni. O planetă întreagă s-a blocat.
Printre companiile aeriene afectate se regăsește și TAROM. De fapt cam toate companiile aeriene au suferit din moment ce nu au mai putut opera zboruri. În această după-amiază, TAROM a transmis un mesaj important către pasagerii companiei. Îl puteți citi integral mai jos.
TAROM transmite un mesaj important
În urma restricțiilor impuse de pandemia de COVID-19, aviația a fost una dintre cele mai afectate industrii, atât la nivel mondial, cât și național. În acest context, Tarom a făcut, în toată această perioadă, front comun cu autoritățile în combaterea pandemiei, oferind suport pasagerilor prin organizarea unor zboruri speciale de repatriere și prin curse speciale de transport a echipamentelor medicale.
Prioritatea Tarom este sănătatea pasagerilor și a echipajelor de zbor. În acest sens, ne concentrăm eforturile pe reluarea activității într-o manieră cât mai structurată, astfel încât să putem asigura continuitatea activității. A fost și încă este o perioadă dificilă, iar deciziile luate nu au fost unele ușoare, decizii economice și organizatorice asumate astfel încât să reușim să trecem peste perioadă critică.
Primul efect resimțit de către pasagerii noștri a fost anularea zborurilor, ulterior apărând întârzieri în procesul de returnare a prețului biletelor achiziționate și nefolosite. Suntem încrezători în rezolvarea pozitivă a tuturor problemelor pe măsură ce activitatea va fi reluată.
Tarom vă asigură că returnarea prețului biletelor achiziționate și nefolosite este o acțiune demarată încă de la anularea primelor curse aeriene, un proces în plină desfășurare și care va continua, compania făcând toate eforturile pentru a-l accelera. Vă garantăm că toate aceste cereri de restituire vor fi procesate și rezolvate pozitiv.
Vă asigurăm că dumneavoastră, pasagerii noștri, rămâneți prioritatea companiei Tarom și facem toate eforturile pentru a minimiza efectele negative resimțite.
Vom continua să vă ținem la curent cu evoluția situației generale și a masurilor pe care le luăm. Totodată, va exista un dialog personal cu fiecare pasager afectat, astfel încât să reducem cât mai mult disconfortul creat.
Vă mulțumim pentru înțelegerea și răbdarea de care dați dovadă în această perioadă!