Singureni Manor Equestrian Retreat se alătură programului Flying Blue
Air France, KLM și TAROM anunță primul parteneriat din România cu Singureni Manor Equestrian Retreat în cadrul programului de fidelizare Flying Blue.
Singureni Manor Equestrian Retreat, destinația perfectă pentru oamenii care apreciază experiențele autentice și profunde, devine partener al programului de fidelizare Flying Blue al companiilor aeriene Air France, KLM și TAROM. Astfel, membrii Flying Blue vor avea posibilitatea de a explora noi orizonturi de călătorie într-o atmosferă unică și de confort absolut, în mijlocul naturii.
Câștigă mile Flying Blue cu Singureni Manor Equestrian Retreat
Grație acestui parteneriat, membrii comunității Flying Blue se vor bucura de oportunitatea de a acumula Mile alegând să se cazeze într-una dintre cele două locații premium oferite de Singureni Manor Equestrian Retreat, Paul’s Lodge și Paul’s Horses.
Mai mult, aceștia vor avea parte de experiențe culinare personalizate, bucătărie inspirată din aromele locale și de sezon, sporturi ecvestre, safari și spa, dar și de alte diferite activități în aer liber pe domeniul situat în inima unei păduri de stejari și salcâmi de aproximativ 700 de hectare, cu peste 3000 de animale sălbatice.
Pentru fiecare 1 euro cheltuit vor primi 1 Milă Flying Blue
Începând din 28 iunie, parteneriatul permite membrilor programului de fidelitate Flying Blue să câștige Mile suplimentare pentru sejururile petrecute la Singureni Manor Equestrian Retreat (pentru fiecare 1 euro cheltuit vor primi 1 Milă Flying Blue). Pentru a valida Milele acumulate, membrii Flying Blue trebuie să prezinte la check-out cardul Flying Blue împreună cu factura pentru sejurul petrecut la Singureni Manor iar Milele vor fi creditate în contul Flying Blue.
„Acordul dintre Flying Blue și Singureni Manor Equestrian Retreat este primul din România care permite clienților Flying Blue să acumuleze Mile cu un partener local. Suntem bucuroși să fim printre primele piețe internaționale care au semnat un parteneriat local și să oferim pasagerilor noștri Flying Blue români și internaționali o experiență de călătorie autentică”, a declarat Răzvan Răduț, Country Sales Manager pentru Air France, KLM în România.
„Devenind partener al programului de loialitate Flying Blue oferit în România de Air France, KLM și TAROM, unul dintre cele mai prestigioase programe de loialitate din industria aviației, deschidem noi orizonturi de călătorie pentru cei care apreciază experiențele rafinate. Suntem încântați să oferim comunității Flying Blue acces la o zonă ecvestră înconjurată de o pădure de stejari și salcâmi care găzduiește peste 3000 de animale sălbatice. Aceștia vor fi încântați să descopere o locație premium și să acumuleze Mile în cadrul programului Flying Blue cu fiecare vizită la Singureni Manor Equestrian Retreat”, a spus Adrian Adam, Executive Manager la Singureni Manor Equestrian Retreat.
Cardul BT Flying Blue: Mai multe oportunități și recompense pentru membrii programului de fidelizare Flying Blue care folosesc BT Flying Blue la Singureni Manor.
Posesorii cardului de credit BT Flying Blue, emis de Banca Transilvania în parteneriat cu Air France, KLM și TAROM, vor primi Mile în plus dacă aleg să plătească cu cardul de credit sejurul de la Singureni Manor – Equestrian Retreat. Astfel, ambii parteneri vor acorda Mile: Banca Transilvania acordă pentru plata cu cardul BT Flying Blue, iar Singureni Manor, pentru sejurul petrecut acolo de membrii Flying Blue.
„Astăzi, Air France, KLM, TAROM și Banca Transilvania reconfirmă succesul colaborării începute acum 8 ani prin extinderea avantajelor programului Flying Blue la partenerii locali. Împreună încurajăm turismul intern, iar prin beneficiile suplimentare cu care vine cardul BT Flying Blue, acesta este tot mai atractiv pentru clienți”, a declarat Ӧmer Tetik, CEO Banca Transilvania.
De la lansarea în 2014, parteneriatul dintre Air France, KLM, TAROM și Banca Transilvania a devenit unul de succes în România. Cardurile BT Flying Blue sunt singurele carduri de credit din România care oferă posibilitatea de a câștiga Mile la achizițiile zilnice și de a le transforma în bilete premiu în cadrul programului Flying Blue. Banca a emis până acum aproximativ 40.000 de carduri. Valoarea cumpărăturilor cu acest card a fost cu 20% mai mare în 2021 față de 2019, iar în ianuarie-mai a.c. aceasta a crescut cu 45% față de primele cinci luni ale anului 2021.