Servicii de informare şi booking în regim non-stop de la Air Moldova

0 118

Din decembrie 2012, serviciul Helpdesk şi Call Centru Air Moldova sunt disponibile pentru comunicarea cu clienţii în regim non-stop.

Ți-a întârziat avionul mai mult de 3 ore sau ți-a fost anulat zborul? Ai putea avea dreptul la o despăgubire de până la 600€!Solicită despăgubirea pentru anularea sau întârzierea zborului!

Pasagerii şi clienţii pot contacta la orice oră reprezentanţii companiei Air Moldova pentru a solicita orice tip de informaţie care ţine de serviciile de transport aerian cât şi pentru rezervarea biletelor.

Se pot obţine informaţii despre curse, bilete, condiţii şi regulamente, acte necesare sau solicitări specifice la următoarele contacte:
Serviciu Helpdesk (informare şi explicaţii):
tel.: + 373 22 57 65 45
e-mail: [email protected]
Rezervări bilete:
tel.: + 373 22 830 830
e-mail: [email protected]

În plus, pasagerii Air Moldova pot utiliza serviciul ”Notificare prin SMS despre statutul rutei”. Serviciul presupune anunţarea pasagerilor prin SMS despre situaţia actuală a cursei. Notificările vor fi transmise numai în cazul de amânare sau anulare de rută. Serviciul este GRATUIT.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Translate »