RYANAIR și Laudamotion închid bazele de la Dusseldorf. Eurowings preia 95% din zborurile RYANAIR de la Dusseldorf.

0 1.268

RYANAIR, una dintre cele mai mari companii low-cost din Europa, a acuzat guvernele țărilor UE de ajutor neloial acordat companiilor aeriene naționale. Evident, printre statele acuzate este și Germania, care a oferit un sprijin financiar de 9 miliarde de EURO către compania Lufthansa.

RYANAIR și Laudamotion închid bazele de la Dusseldorf.

Dar RYANAIR nu acuză doar aceste ajutoare de stat, ci și taxele mărite de autoritățile aeroportuare. Pe 10 septembrie, RYANAIR a anunțat că închide baza de la Dusseldorf după o negociere eșuată cu privire la taxele impuse de autoritățile aeroporturlui.

Compania care administrează aeroportul din Dusseldorf nu dorește scăderea taxelor, ba chiar le-a mărit în perioada pandemiei de COVID-19 și a oferit subvenții companiilor nemțești. RYANAIR a declarat că în aceste condiții nu mai poate opera la Dusseldorf și a anunțat închiderea bazei începând cu 24 octombrie 2020. Și Laudamotion, subsidiara RYANAIR, a anunțat că retrage cele 7 avioane de la baza din Dusseldorf din aceleași considerente. Sute de angajați, piloți și personal de handling, își vor pierde locurile de muncă.

Odată cu închiderea bazei din Dusseldorf, Laudamotiona se retrage de pe piața germană. Totuși lasă loc de negocieri pentru anul 2021.

Eurowings preia 95% din zborurile RYANAIR de la Dusseldorf.

Profitând de aceste oportunități și rute abandonate de RYANAIR și Laudamotion, Eurowings anunță preluarea a 95% dintre aceste zboruri. Eurowings a decis să-și extindă operațiunile de la Düsseldorf spre Mallorca, Ibiza, Fuerteventura, Gran Canaria, Tenerife, Malaga, Alicante și Faro.

Eurowings va crește, de asemenea, numărul zborurilor către destinațiile grecești Heraklion, Rodos, Corfu și Kos, începând cu 24 octombrie.  Astfel, pentru cei din zona Dusseldorf, Eurowings va asigura zboruri spre 80 de destinații europene.

Jens Bischof, CEO și purtător de cuvânt al consiliului de administrație al Eurowings, anunță că vremea companiilor „ultra low-cost carrier” (ULCC) a apus în Germania. În aceste vremuri tulburi, pasagerii nu mai caută bilete la 5 EURO, ci caută companii aeriene în care să aibă încredere, stabiliatate și siguranța zborurilor.

Leave A Reply

Your email address will not be published.