Povestea zilei: de la pilot la vânzător de mobilă.

0 176

La doar o lună după primul zbor, cariera de pilot a lui Maxim De Leeuw a luat sfârșit. După ce și-a împlinit în sfârșit visul din copilărie de a deveni pilot de linie aeriană la Corendon Dutch Airlines, Maxim și-a schimbat planurile de viitor și a început să-și dezvolte propriul start up.

Fiind mereu fascinat de tehnologie și de transportul aerian, în martie 2020, după mai bine de doi ani de instruire, Maxim a terminat cursul de pilot pentru aeronavele de tip Boeing 737-8000.

Cu toate acestea, cariera de pilot a lui Maxim a durat doar o lună. Compania aeriană i-a reziliat contractul din cauza pandemiei de Covid-19, în ciuda investiției uriașe a companiei în procesul de formare.

“Am preferat să mă concedieze decât să mă plătească, iar compania aeriană să falimenteze.”

„Când am început să zbor pentru compania aeriană, se discuta despre pandemie. […] La început, am fost dezamăgit când am auzit că am fost destituit, dar […] a fost un lucru logic pentru ei să facă asta. Am preferat să mă concedieze decât să mă plătească, iar compania să falimenteze. […] Compania a făcut o investiție uriașă în mine și știu că, dacă ar fi putut să mă țină, ar fi făcut-o”, a spus Maxim.

Chiar și atunci când Maxim și-a dat seama că va reuși să obțină certificarea de instructor de zbor, dar că nu va avea un locc de muncă, tânărul prim-ofițer nu și-a pierdut speranța de a se întoarce la a pilota avioane pentru aceeași companie aerienă.

„Am părăsit compania aeriană știind că în orice moment voi fi angajat din nou și voi începe din nou să pilotez aeronave pentru aceeași companie”, a adăugat Maxim.

“Pilotul și-a dat seama că obținerea unui loc de muncă într-o altă industrie ar fi imposibilă.”

Povestea-zilei-de-la-pilot-la-vânzător-de-mobilă

Pilotul și-a dat seama că obținerea unui loc de muncă într-o altă industrie ar fi imposibilă deoarece angajatorii au înțeles că atunci când va apărea oportunitatea, Maxim se va întoarce la vechiul său loc său de muncă. Pilotul s-a mutat înapoi la casa părinților săi din Belgia și a primit o ofertă pentru a se întoarce la primul său loc său job, ca vânzător într-un magazin de mobilă.

Incertitudinea din industria aviației l-a încurajat pe Maxim să înceapă o afacere secundară. După lungi luni de considerații, pilotul și-a dat seama că trebuie să găsească alte activități profitabile în afară de aviație. Prin urmare, Maxim a decis să înceapă o afacere de publicitate și consultanță numită Flight Goal.

Maxim spune că obiectivul principal al afacerii sale este de a aduce modelul mental specific pe care îl folosesc piloții în aviație către alte companii, precum și crearea unui conținut specific, cum ar fi filmarea și editarea de filme publicitare corporative.

Chiar dacă afacerea este încă la început, Maxim nu are nevoie de investiții inițiale semnificative.

„Mi-am luat timp să văd ce aș putea face dacă aviația nu ar mai fi o opțiune pentru mine. De aceea, recent am decis să-mi încep propria afacere pe cont propriu, pe care o voi putea conduce și dacă voi fi pilot. Practic, aduc mentalitatea aeronautică afacerilor de zi cu zi. […] Odată ce voi zbura din nou, voi putea în continuare să combin aceste două activități oferind în același timp clienților mei servicii din propriul pachet de abilități.”

Deși are ambiții pentru a-și dezvolta și extinde start up-ul pentru a câștiga mai mulți clienți în următorii câțiva ani, Maxim spune că dorința de a redeveni pilot ocupă încă primul loc pe lista sa de priorități. Pentru a rămâne un profesionist competitiv, Maxim continuă să învețe secretele aviației.

”MY COVID STORY” – un proiect marca www.aerotime.aero pe care airlinestravel.ro îl sprijină și ne bucurăm să ducem aceste povești mai departe.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.