Avion intarziat? Zbor anulat? >>Solicita acum despagubiri<< pentru zborul
intarziat sau anulat! Poti obtine pana la 600€!

Povestea zilei: de la însoțitoare de zbor Emirates la Starbucks Barista.

0 2.359

Pandemia cu noul coronavirus ne-a afectat pe toți, mai mult sau mai puțin. Sute de mii de oameni și-au pierdut joburile, alții au prosperat. Mai multe industrii au fost afectate, printre care și aviația. Iar mulți dintre cei ce se bucurau de diverse meserii în aviație, înainte de 2020, iată că în prezent sunt reprofilați pe alte meserii.

Vă prezentăm povestea unei foste însoțitoare de bord Emirates: Naila Hosni

Spre deosebire de colegii ei, Naila Hosni nu a visat niciodată să lucreze ca însoțitoare de bord. Având o diplomă universitară în marketing, Naila intenționa inițial să devină consultant în design interior. Cu toate acestea, se pare că soarta a condus-o pe culoarul unei aeronave.

După ce a fost la un eveniment de recrutare ”open day” a unei companii aeriene, fără intenții de a obține un loc de muncă, Naila a fost captivată de prezentarea acestora. Două săptămâni mai târziu, a participat la un alt eveniment – de data aceasta hotărâtă să obțină slujba.

Povestea Naila Hosni a început la Paris.

„La început nu aveam planuri să devin însoțitoare de bord, însă Emirates avea un eveniment de recrutare la Paris, orașul meu natal. […] Nu mi-am putut imagina să fiu însoțitoare de bord înainte, dar după aceea mi-am dat seama că era ceva destinat pentru mine”, își amintește Naila.

La câteva săptămâni după ziua recrutării, ea a primit faimosul apel „auriu” al Emirates, invitând-o să se alăture companiei aeriene. Și de aici, viața Nailei s-a schimbat complet.

La scurt timp după aceea, s-a mutat la baza companiei aeriene din Dubai, unde a petrecut doi ani călătorind spre destinații exotice și bucurându-se de diversitatea culturală. Cu toate acestea, aventura s-a încheiat brusc.

Povestea-zilei-de-la-însoțitoare-de-zbor-Emirates-la-Starbucks-Barista-1

„Am trăit [în Dubai] doi ani și a fost incredibil. Mi-a plăcut foarte mult interacțiunea cu oamenii. Această legătură între echipajul de zbor și pasageri a fost incredibilă. Descopeream în fiecare zi locuri noi și culturi noi. Chiar dacă am mai fost într-o anumită țară înainte, de fiecare dată era o nouă călătorie pentru mine și mi-e dor de acest sentiment. Aș spune că am fost în peste 20 de destinații diferite de pe glob. A fost o experiență de viață uimitoare”, a spus Naila.

Naila a vrut să devină patiser

Când pandemia Covid a început să devasteze industria aviației, Naila a fost disponibilizată de la compania aeriană și spune că a fost mai mult decât șocată după ce a aflat știrea. Fosta însoțitoare de bord căuta cu disperare un loc de muncă în alte industrii din Dubai, dar încercările ei au fost zadarnice din cauza numărului crescut de șomeri la acea vreme.

„Povestea amuzantă este că jobul meu la Emirates a început la Paris și ultimul zbor pe care l-am avut a fost spre Paris. Era deja ciudat la întoarcere, mergând spre Dubai, în timp ce operam zborul cu foarte puțini oameni în avion. Nu mi-am dat seama că a fost ultimul meu zbor în acel moment”, și-a împărtășit Naila amintirile.

Povestea-zilei-de-la-însoțitoare-de-zbor-Emirates-la-Starbucks-Barista-2

„Am fost atât de șocată după ce am pierdut slujba! Mă întrebam de ce eu? De ce nu altcineva? Ce urmeaza sa fac? În același timp, mi-am dat seama că totul are sens. Poate că a fost menit să fie așa.”

Naila a ajuns barista în Elveția

Văzând că situația din Dubai nu se schimbă, însoțitoarea de zbor și-a asumat planul de rezervă și s-a mutat înapoi în orașul natal unde spera să-și înceapă studiile cu perspectiva de a deveni patiser. Cu toate acestea, când însoțitoarea de zbor s-a întors acasă, și-a dat seama că a ratat termenul limită de depunere a cererilor la universitate. Așa că și-a găsit un loc de muncă la Geneva ca barista pentru Starbucks.

„În activitatea mea actuală de barista, îmi place să fac pe cineva fericit oferindu-i cea mai bună băutură pe care o pot face. Sunt într-o perioadă de probă și nu cred că cafeaua mea este mai bună decât baristele care lucrează acolo de cinci ani. Dar învăț mereu, mă perfecționez, devin mai bună în fiecare zi. Și, la fel ca în avion, ador interacțiunea cu clienții. O mulțime de oameni vin în Elveția vorbesc engleza și unii dintre ei au un accent pe care îl auzeam în zbor când eram însoțitor de zbor – îmi place foarte mult.”

”MY COVID STORY” – un proiect marca www.aerotime.aero pe care airlinestravel.ro îl sprijină și ne bucurăm să ducem aceste povești mai departe.

Leave A Reply

Your email address will not be published.