Peste 80.000 de pasageri români s-au înrolat pana acum în Flying Blue
Flying Blue a raportat la jumătatea acestui an depășirea pragului de 21 milioane de membri, în întreaga lume. Dintre aceștia, peste 80.000 de pasageri sunt români și au o rată de activitate de 40%. Mai mult de jumătate din numărul total de membri din Europa Centrală (Ungaria, Polonia, Cehia și Bulgaria) provin din România.
Flying Blue este un program de fidelitate introdus în anul 2005 de companiile aeriene Air France și KLM și s-a bucurat de un real succes în rândul pasagerilor. În timp, Flying Blue a fost adoptat și de alți membri ai alianței aeriene SkyTeam, astfel că în prezent Flying Blue oferă membrilor săi acces la o rețea de peste 15.500 de zboruri către 1.000 de destinaţii. Există patru nivele de fidelitate, în funcție de numărul de zboruri realizate: Ivory, Silver, Gold și Platinum.
20% dintre pasagerii români sunt membri Silver, Gold sau Platinum, beneficiind, în funcție de nivelul de fidelidate, de bonusuri de mile, bagaj suplimentar, acces în saloanele SkyTeam din aeroporturi, prioritate la check-in, prioritate la îmbarcare și locuri preferențiale în avion.
• 2,5 % din numărul total de membri sunt clienți Platinum, care efectuează peste 60 segmente (zboruri) anual cu Air France, KLM și companiile membre ale programului de fidelitate Flying Blue;
• 8% din numărul total de membri sunt clienți Gold, care efectuează peste 30 segmente (zboruri) anual cu Air France, KLM și companiile membre ale programului de fidelitate Flying Blue;
• 12% din numărul total de membri sunt clienți Silver, care efectuează peste 15 segmente (zboruri) anual cu Air France, KLM și companiile membre ale programului de fidelitate Flying Blue.
Sper ca într-o zi să scriu mai multe despre aceste programe de fidelizare. Sunt utile pentru cei care călătoresc foarte mult, însă fără avantaje pentru cei care au un zbor pe an.
Legat de Flying Blue, tind să cred că mulţi dintre cei înscrişi în program au făcut-o pentru a ocoli anumite taxe. Din 22 aprilie 2013, KLM a început să ofere servicii personalizate pe zborurile europene şi a introdus taxa pe bagajul de cală, taxă care poate fi ocolită dacă eşti membru Flying Blue.
Însă nu neg calitatea acestui program. În aprilie 2013, programul de fidelitate Flying Blue al Air France şi KLM a fost premiat la Freddie Awards la 5 categorii și a fost declarat cel mai bun program de fidelitate din regiunea Europa / Africa în baza voturilor obținute de la peste 3 milioane de persoane.
o chesti foarte interesanta si benefica pentru cei care caloteresc mult. oamenii apreciaza asta….