KLM comunica prin intermediul Facebook Messenger

KLM comunică informaţii despre zboruri prin intermediul Facebook Messenger

0 234
Avion intarziat? Zbor anulat? >>Solicita acum despagubiri<< pentru zborul intarziat sau anulat. Poti avea dreptul pana la 600€.

De la începutul lunii aprilie, compania aeriană KLM a introdus opțiunea prin care pasagerii săi pot primi direct pe mesageria Facebook confirmarea rezervării, cartea de îmbarcare și verificarea status-ului zborurilor.

Astfel, KLM devine prima companie aeriană la nivel mondial care își extinde serviciile disponibile prin intermediul Facebook Messenger. Astfel puteți comunica mai ușor cu KLM, având la dispoziție e-mail, sms, Facebook.

KLM-Facebook

Pasagerii care au întrebări pot contacta compania aeriană direct prin Messenger. 200 de agenţi sunt disponibili 24 de ore din 24, în 13 limbi diferite, formând astfel cea mai mare echipă din lume dedicată social media.

Serviciul de Messenger va fi disponibil tuturor clienților KLM care rezervă bilete prin intermediul KLM.com. KLM are peste 15 milioane de fani pe Facebook.

KLM on Facebook Messenger

  • „Noul serviciu Messenger este o completare perfectă la strategia socială KLM. Credem că trebuie să fim acolo unde sunt și clienții noștri și, prin urmare, Facebook Messenger este o alegere perfectă.
  • Clienții noștri se vor simți mai confortabil cu informațiile oferite prin intermediul unei platforme mai personale, cum este Facebook Messenger.
  • Anul trecut am activat butonul Messenger de pe pagina noastră de Facebook, care permite clienților să contacteze KLM direct prin mesageria privată.
  • Numărul cazurilor a crescut cu 40%, ceea ce arată că pasagerii nostri apreciază această formă de comunicare. Acum ducem serviciul nostru pentru clienți cu un pas mai departe, oferindu-le posibilitatea de a primi toate documentele de zbor și informațiile relevante într-o singură informare prin Messenger”, a declarat Pieter Elbers, Președinte și CEO KLM.
  • „Dintotdeauna KLM a fost o companie extrem de legată de pasagerii săi. Ne caracterizează empatia și ținem foarte mult la experiența fiecărui pasager în parte.
  • De aceea, chiar și prin pagina de Facebook dedicată fanilor din România – KLM Romania, încercăm sa oferim sfaturi de călătorie și răspunsuri la problemele persoanelor care ne contactează”, a declarat Alexandru Dobrescu, Director General Air France-KLM Romania.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.