blank

Hotelierii ar putea implementa recunoașterea facială la check-in

0 369

Procesele de check-in și check-out la hotel nu vor mai fi aceleași, dar nici accesul la anumite spații sau posibilitatea plății la recepție, datorită aplicării procesului biometric.

Face2travel, o companie specializată în întroducerea programelor de recunoașterea facială pentru hoteluri, fondată de hotelieri și alcătuită din parteneri tehnologici cu o vastă experiență, a ajuns la un acord cu Newhotel Software – lider în Portugalia și America Latină – pentru implementarea acestei tehnologii în peste 4.500 unități.

Hotelierii ar putea implementa recunoașterea facială la check-in.

Fiind un proiect conceput de hotelieri pentru hotelieri, acesta oferă două valori diferențiale: îmbunătățirea experienței clienților și optimizarea resurselor. În primul, Face2travel prezintă conceptul său inovator „Experiența clientului biometric”, cu care caută patru obiective:

  • Inspirație: digitalizarea proceselor la check-in, transformarea problemei cozilor într-o experiență futuristă și care va fi un motiv pentru alegerea unui hotel de către potențialul client, deci va fi o pârghie comercială ca element diferențiat.
  • Surpriză: va oferi clientului efectul „wow” de check-in în mai puțin de 10 secunde.
  • Relaxare: eliminarea brățărilor și a altor elemente de utilizare incomodă pentru client pentru accesele în diferiteșe spații ale hotelului deoarece chipul său devine astfel identificatorul său.
  • Loialitate: check-out-ul virtual este soluția, astfel încât ultima imagine pe care o face clientul hotelului să nu fie o coadă de 10 minute. Tehnologia Face2travel este criptată cu algoritmi pentru a îndeplini toate standardele de securitate privative de libertate pentru următoarea experiență.

Digitalizarea proceselor permite eliminarea acțiunilor care enervează clientul, cum ar fi cozile, dar și economisirea resurselor pentru hotel, consumabile printre altele – hârtie, toner, materiale plastice etc. De asemenea, acest proces va face mai ușor pentru recepționer să devină o gazdă care întâmpină oaspetele de la o recepție virtuală situată în orice punct din hol.

La rândul său, Newhotel Software, cu o lungă istorie de peste 35 de ani pe piață, este prezent în peste 4.500 de hoteluri, atât urbane, cât și de vacanță, în 64 de țări de pe patru continente.

Leave A Reply

Your email address will not be published.