Cum să recuperezi banii pe bilete zboruri anulate! Solicită refuz la plată / chargeback băncilor pentru zborurile anulate Blue Air.
Trăim vremuri tulburi în aviație și turism, ca efect la cei doi ani de pandemie. Inevitabil, unele companii aeriene au falimentat, altele se confruntă cu probleme financiare, dar sunt și companii care și-au revenit miraculos. Din nefericire, Blue Air este una dintre companiile care se confruntă cu mari probleme de lichidități și în ultimii doi ani au refuzat să ramburseze banii către pasagerii afectați de zborurile anulate.
Autoritățile au intrat pe fir, dar asta nu înseamnă că se rezolvă problema pentru cei păgubiți. Însă există o șansă ca cei ce au banii blocați la Blue Air să-i poată recupera cu ajutorul băncilor, asta dacă plățile au fost făcute prin intermediul unui card bancar.
Dacă ați cumpărat biletele de avion direct de la compania aeriană și ați făcut plata cu cardul, aveți mari șanse să vă recuperați banii, solicitând refuz la plată / chargeback băncii la care aveți contul / cardul.
ING Bank România a emis un mic ghid despre ce trebuie să faceți ca să vă sporiți șansele de recuperare. Mai jos aveți informarea către pasageri emisă de ING Bank România.
Venim în ajutorul clienților ING Bank România, care sunt puși în situația de a solicită refuzuri la plată, ca urmare a anulării zborurilor din ultima perioadă, cu pașii ce trebuie urmați în vederea gestionării corecte a acestor solicitări.
Menționăm că momentan poziția comerciantului cu privire la modul de gestionare a retururilor necesare nu este una clară, acest lucru având impact asupra inițierii unei dispute bancare.
Pentru gestionarea cu eficiență a acestor solicitări, este necesar ca în completarea cererii de refuz la plată clienții să ne transmită următoarele:
- Dovada de contactare a comerciantului (mail/ printscreen)
- Dovada de imposibilitate a contactării comerciantului, în situația în care pagina a fost dezactivată, nu mai există (printscreen)
- E-mail de confirmare/rezervare zbor
- Dovada anulării rezervării/zborului (mail/printscreen)
- Orice altă dovadă scrisă deținută cu privire la tranzacția contestată.
Disputele bancare pentru astfel de situații se pot iniția la 15 zile de la data efectivă a zborului, la 15 zile de la data de primire a confirmării de anulare a zborului sau la 15 zile de la data la care s-a primit confirmarea de restituire a banilor.
Preluarea cererilor de refuz la plata pentru zborurile anulate se poate realiza atât telefonic (*2464 / 0314062464) cât și prin mesaj privat pe pagină noastră de Facebook.
Toate cererile de refuz la plată sunt preluate în ordinea înaintării către banca însă ca urmare a volumului mare a solicitărilor, termenele de procesare standard pot fi mai mari.
Suntem alături de toți clienții afectați de aceste anulări și îi asigurăm că echipele specializate ce se ocupă de preluarea și procesarea cererilor de refuz la plată lucrează continuu în vederea recuperării sumelor achitate.
Bună ziua când vom primi banii pe biletele anulate ? Am 3 bilete anulate din 2020 și nu am primit banii.
Ce treaba avem noi cu biletele? Luati legatura cu banca sau cu operatorul aerian…