blank

Croatia Airlines are în plan reînnoirea flotei și optimizarea rețelei

0 707

Consiliul de supraveghere al Croatia Airlines a adoptat o strategie post-Covid elaborată în cooperare cu Boston Consulting Group (BCG). Strategia, care va fi implementată pe o perioadă de trei ani, spune că Croatian Airlines trebuie să își îmbunătățească eficiența și competitivitatea, deoarece se confruntă cu provocări operaționale și structurale cheie, care includ reînnoirea flotei și optimizarea rețelei sale de rute pe tot parcursul anului.

„Luând în considerare tendințele vizibile de pe piața aeriană croată extrem de competitivă, prețurile combustibilului și a emisiilor de CO2, precum și obiectivele stabilite prin politicile „verzi” ale UE, inițiativele strategice definite nu au alternativă, iar punerea lor în aplicare va utiliza oportunități care vor fi disponibile în următorii doi ani, odată cu recuperarea traficului aerian”.

Transportatorul croat va transmite acum strategia post-Covid către Ministerul Croației pentru Transporturi și Infrastructură pentru aprobare.

„Vom informa publicul cu privire la toate etapele viitoare în timp util”, a remarcat compania. Croatia Airlines a înregistrat o pierdere netă de 19.6 milioane de euro în prima jumătate a anului și a avertizat că afacerea ar putea fi afectată în continuare de răspândirea de noi variante ale Covid-19.

Operatorul de pavilion croat nu a intrat în detaliu asupra conținutului strategiei sale post-Covid, dar a spus că își va digitaliza activitatea în continuare prin trecerea la un nou sistem SAP (Sisteme de aplicații și produse), un software de planificare a resurselor întreprinderii utilizat pe scară largă care va îmbunătăți abilitățile de management la toate nivelurile manageriale, va crește productivitatea și care se va concentra pe calitate, antreprenoriat, conștientizarea costurilor și inovație.

Totuși, performanța financiară a companiei aeriene a înregistrat o îmbunătățire față de pierderea de 23 de milioane de euro înregistrată anul trecut, dar compania încă nu a atins rezultatul său semestrial din 2019, care s-a ridicat la o pierdere de doar 12.1 milioane de euro.

Leave A Reply

Your email address will not be published.