Coronavirus: Emirates ia măsuri speciale și anulează zboruri spre destinațiile afectate de COVID-19
Pandemia de COVID-19 afectează întreaga planetă. Aproape statele lumii se confruntă cu noul Coronavirus. În încercarea de a stopa răspândirea virusului, guvernele au ajuns să ia decizii dure, inclusiv închiderea granițelor.
Lovită în plin de aceste măsuri, industria aeronautică este la un minim istoric. Majoritatea companiilor aeriene au diminuat programul operațional, iar unele chiar au suspendat toate activitățile.
Inclusiv Emirates, una dintre cele mai bogate (dacă îi putem spune așa) companii aeriene din lume, a luat măsuri speciale în conformitate cu restricțiile impuse de guvernele țărilor spre care zboară.
Lista rutelor Emirates, care au fost anulate
- Alger: 18 martie – 31 martie
- Amman: 17 martie – 31 martie
- Baghdad: 17 martie – 31 martie
- Bangkok- Hong Kong: 9 martie – 30 aprilie
- Barcelona: 20 martie – 31 martie
- Basra: 17 martie – 31 martie
- Beirut: 17 martie – 31 martie
- Bologna: 13 martie – 03 aprilie
- Cairo: 19 martie – 31 martie
- Casablanca: 16 martie – 31 martie
- Dammam: din 9 martie –
- Fort Lauderdale: 13 martie – 30 aprilie
- Guangzhou: 5 februarie – 30 aprilie
- Istanbul (IST): 17 martie – 31 martie
- Istanbul (SAW): 17 martie – 31 martie
- Jeddah: din 9 martie –
- Khartoum: 18 martie – 20 martie
- Kuwait City: 14 martie – 31 martie
- Larnaca: 17 martie – 30 aprilie
- Madrid: 18 martie – 30 aprilie
- Malta (via Larnaca): 17 martie – 30 aprilie
- Mexico City (via Barcelona): 20 martie – 30 aprilie
- Medina: din 9 martie
- Milano: 13 martie – 30 aprilie
- New York JFK – Milan: 11 martie – 12 aprilie
- New York EWR – Athens: 13 martie – 12 aprilie
- Peshawar: 15 martie – 31 martie
- Porto: 17 martie – 31 martie
- Riyadh: 9 martie – 31 martie
- Roma: 14 martie – 30 aprilie
- Shanghai: 5 martie – 30 aprilie
- Sialkot: 15 martie – 31 martie
- Taipei: 16 martie – 30 aprilie
- Teheran: din 26 februarie
- Tunis: 18 martie – 4 aprilie
- Veneția: 12 martie – 3 aprilie
- Varșovia: 15 martie – 30 aprilie
Lista actualizată la 17 martie 2020!
La fel ca și celelalte companii aeriene, Emirates a adoptat o serie de măsuri pentru pasagerii afectați. Aceștia pot reprograma călătoria (cu diferență de preț dacă e cazul); pot opta pentru bonusuri; pot alege să călătorească spre alte destinații selectate de Emirates (cu diferen) sau pot solicita restituirea contravalorii biletelor.
Emirates a anunțat că toți pasagerii afectați sunt contactați sau vor fi contactați pe baza datelor introduse de aceștia în sistemul de rezervări. Cei ce au cumpărat prin intermediul agențiilor de turism, sunt sfătuiți să apeleze la ele pentru a alege una dintre opțiuni, conform politicii Emirates.