Clienții RYANAIR primesc compensații de 100% în baza legii EU261
Ryanair a salutat astăzi, 21 martie, decizia Înaltei Curți londoneze privind politica Ryanair de comunicare și plată a compensațiilor în baza legii EU261 direct către consumatori. Astfel, RYANAIR a respins solicitările Bott & Co Solicitors Ltd. de a fi despăgubiți pentru orice costuri pe care aceștia nu le pot recupera de la clienții care au fost plătiți direct de Ryanair.
Judge Edward Murray, președintele de caz, a spus că “Ryanair a implementat o procedură simplă și ușor de utilizat de clienții săi pentru revendicările de despăgubiri pentru zborurile întârziate, fie online sau prin corespondență, fără vreo asistența din partea terților”.
Clienții RYANAIR primesc compensații de 100%
Ryanair îndeamnă toți clienții săi, cu solicitări de despăgubire EU261 valide, să le înregistreze direct către Ryanair și să evite aceste companii intermediare ca Bott & Co, Fairplane, Hayward Baker, Sky Legal, Flightright, și Flight Heroes. Acestea pot deduce mai mult de 40% din 250€ sub formă de comisioane.
Clienții cu pretenții valide, care vor solicita despăgubiri direct de la Ryanair, vor primi 100% din compensația lor conform legii EU261, fără vreo reținere excesivă sub formă de comisioane din partea “vânătorilor de pretenții”.
Ca parte a programului ‘Always Getting Better’ 2018, Ryanair a stabilit o echipă Claims dedicată pentru procesarea tuturor pretențiilor într-un timp, lider în industrie, de 10 zile lucrătoare.