Clienții RYANAIR primesc compensații de 100% în baza legii EU261

Ryanair a salutat astăzi, 21 martie, decizia Înaltei Curți londoneze privind politica Ryanair de comunicare și plată a compensațiilor în baza legii EU261 direct către consumatori. Astfel, RYANAIR a respins solicitările Bott & Co Solicitors Ltd. de a fi despăgubiți pentru orice costuri pe care aceștia nu le pot recupera de la clienții care au fost plătiți direct de Ryanair.

0 144

Judge Edward Murray, președintele de caz, a spus că “Ryanair a implementat o procedură simplă și ușor de utilizat de clienții săi pentru revendicările de despăgubiri pentru zborurile întârziate, fie online sau prin corespondență, fără vreo asistența din partea terților”.

Ți-a întârziat avionul mai mult de 3 ore sau ți-a fost anulat zborul? Ai putea avea dreptul la o despăgubire de până la 600€! Solicită despăgubirea pentru anularea sau întârzierea zborului!

Clienții RYANAIR primesc compensații de 100%

Ryanair îndeamnă toți clienții săi, cu solicitări de despăgubire EU261 valide, să le înregistreze direct către Ryanair și să evite aceste companii intermediare ca Bott & Co, Fairplane, Hayward Baker, Sky Legal, Flightright, și Flight Heroes. Acestea pot deduce mai mult de 40% din 250€ sub formă de comisioane.

AirHelp get compensation

Clienții cu pretenții valide, care vor solicita despăgubiri direct de la Ryanair, vor primi 100% din compensația lor conform legii EU261, fără vreo reținere excesivă sub formă de comisioane din partea “vânătorilor de pretenții”.

Ca parte a programului ‘Always Getting Better’ 2018, Ryanair a stabilit o echipă Claims dedicată pentru procesarea tuturor pretențiilor într-un timp, lider în industrie, de 10 zile lucrătoare.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Translate »