CFM International a emis un nou buletin de service pentru operatorii de motoare CFM56-7B

Săptămâna trecută, o aeronavă Boeing 737-700 Southwest Airlines a fost implicată într-un grav incident aviatic. Motorul stâng (nr.1), care este de tipul CFM56-7B, a explodat. În urma deflagrației, mai multe bucăți au lovit avionul, iar un geam a fost spart. O persoană a decedat!

0 51
inbagaj.ro/

Pe 17 aprilie 2018, un Boeing 737-700 Southwest Airlines, care opera zborul WN1380, a aterizat în regim de urgență în Philadelphia. Motorul stâng al aeronavei a explodat, bucăți din acesta lovind cu putere fuselajul aeronavei.

Buletin de service pentru operatorii de motoare CFM56-7B

Motorul era de tipul CFM56-7B. Primele rezultate emise de National Transportation Safety Board (NTSB) arată urme grave de uzură ale motorului. În urma incidentului, producătorul de motoare CFM International a emis un nou buletin de service pentru operatorii de motoare CFM56-7B.

Motoarele CFM56-7B propulsează avioane de tipul Boeing 737 Next Generation. CFM International recomandă urgent verificări cu ultrasunete la palele motoarelor cu peste 30 000 de cicluri. De asemenea, recomandă inspecții amănunțite, care trebuie să fie făcute până la finalul lunii august, a motoarelor cu 20 000 de cicluri. Și verificări ale palelor la toate motoarele CFM56-7B atunci când vor atinge cele 20 000 de cicluri de zbor.

După prima inspecție, CFM International recomandă operatorilor să repete inspecția la fiecare 3.000 de cicluri, care de obicei reprezintă aproximativ doi ani în serviciul operațional.

Un ciclu de motor cuprinde pornirea motorului, decolarea și aterizarea și oprirea completă. Un ciclu al motorului este o măsură importantă în determinarea intervalelor de întreținere și inspecție pentru motoarele cu reacție și componentele acestora.

CFM International a emis acest ultim buletin de service după o strânsă colaborare cu Administrația Federală a Aviației, Agenția Europeană de Siguranță a Aviației, Boeing și operatorii de motoare CFM56-7B din întreaga lume.

14 000 de motoare CFM56-7B sunt în funcțiune

Aproximativ 14 000 de motoare CFM56-7B sunt în funcțiune. În următoarele 20 de zile, inspecția recomandată pentru motoarele cu mai mult de 30 000 de cicluri va avea impact asupra a 680 de motoare. Cu toate acestea, peste 150 au fost deja inspectate de operatori. Inspecțiile recomandate până la sfârșitul lunii august, pentru lamele motoarelor cu 20 000 de cicluri, vor afecta încă 2 500 de motoare.

Inspectarea, care cuprinde verificări cu ultrasunete de-a lungul suprafeței lamei ventilatorului, durează aproximativ patru ore pentru fiecare motor.

CFM International, companie deținută 50/50 de GE și Safran Aircraft Engines, are aproximativ 500 de tehnicieni implicați direct în sprijinirea clienților pentru a efectua la timp aceste verificări, căutând să diminueze la minim întreruperile operaționale.

S-ar putea sa-ti placa si

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. AcceptRead More

Translate »