Brussels Airlines își confirmă poziția pe piață cu o nouă identitate de brand
Brussels Airlines prezintă o nouă identitate vizuală, confirmându-și poziția pe piață ca transportatorul principal al Belgiei. Culorile actualizate, un nou logo și o nouă livery sunt simbolurile vizuale ale noului capitol al companiei aeriene, afirmând disponibilitatea acesteia pentru provocările viitoare și subliniind din nou importanța mărcii belgiene.
Urmează un capitol cu un accent puternic pe experiența clienților, fiabilitate și durabilitate, păstrând în același timp o structură competitivă a costurilor.
Ca o consecință a crizei Covid-19, Brussels Airlines și-a accelerat și intensificat planul de transformare Reboot Plus în 2020.
După restructurare, compania a început a doua fază a planului său Reboot Plus: faza de construire și îmbunătățire. Brussels Airlines își îndreaptă acum atenția către viitor cu investiții strategice într-o experiență îmbunătățită a clienților, noi tehnologii, digitizare, noi moduri de lucru și dezvoltarea angajaților săi.
Compania belgiană se transformă pentru a deveni o companie aeriană sănătoasă, profitabilă, care oferă perspective clienților, partenerilor și angajaților săi; o companie aeriană cu un accent constant pe mediu și pe reducerea amprentei sale ecologice.
Alături de noua identitate vizuală, noua identitate de marcă se traduce și printr-un nou slogan: „You’re in good company”.
Vă place noul livery Brussels Airlines?