British Airways a raportat un atac cibernetic asupra site-ului ba.com
British Airways a raportat un atac cibernetic asupra site-ului ba.com, iar peste 380 000 de clienți au fost afectați. Operatorul aerian britanic a menționat că datele personale și financiare ale clienților au fost compromise.
Zilele acestea, British Airways a deschis o anchetă privind atacul cibernetic asupra site-ului ba.com. Datele personale și financiare ale celor peste 380 000 de clienți, care au fost înregistrați în perioada 21 august – 5 septembrie, au fost compromise – potrivit air-journal.fr.
Sute de mii de clienți afectați de atacul cibernetic asupra site-ului ba.com
Transportatorul aerian britanic menționează că e vorba furtul datelor de card, nu și a datele cu privire la actele de identitate, pașapoarte și bilete de avion. British Airways a alertat autoritățile în vederea depistării vinovaților. Breșea de securitate a fost rezolvată, iar BA a anunțat că site-ul funcționează normal.
Cei ce au fost afectați de această problemă să ia legătura cu băncile sau cu emitenții de carduri și să urmeze sfatul recomandat. Directorul executiv British Airways, Alex Cruz, a menționat că acei clienți afectați vor primi despăgubiri din partea transportatorului aerian britanic.
British Airways nu este la prima abatere. În mai 2017, o problemă cu alimentarea electrică din zona Londra-Heathrow a dus la blocarea sistemului informatic. Peste 75 000 de pasageri au fost afectați.