blank

Boeing a recomandat reținerea la sol a 128 de aeronave 777 cu motoare Pratt & Whitney.

0 1.144

Boeing a recomandat reținerea la sol a 128 de aeronave 777 cu motoare Pratt & Whitney, dintre care 69 sunt în serviciul operațional, iar 59 sunt deja depozitate. Flota globală de avioane Boeing 777 numără 1.656 de unități, majoritatea fiind propulsate de motoare create de General Electric.

De asemenea, au mai existat două incidente grave care au implicat aeronavele Boeing 777 propulsate de motoarele Pratt & Whitney, unul care a implicat un Boeing 777 United Airlines, în 2018, iar celălalt a aparținea companiei Japan Airlines și a avut loc în decembrie 2020.

United Airlines a reținut deja la sol cele 24 de aeronave Boeing 777 propulsate de motoare Pratt & Whitney.

Japonia și Coreea sunt singurele țări din Asia-Pacific în care operează aeronave Boeing 777 propulsate de motoarele Pratt & Whitney.

Japan Airlines a reținut la sol 13 x Boeing 777 (9 x B777-200 și 4 x B777-300). JAL dorește să retragă definitiv toată flota de avioane Boeing 777, cele 9 aeronave 777-200 vor fi retrase până în decembrie 2021, iar aeronavele 777-300 până în martie 2022.

De asemenea, All Nippon Airways (ANA) a reținut la sol 19 dintre aeronavele sale Boeing 777. Compania aeriană a declarat că va începe retragerea aeronavelor în perioada următoare.

Korean Air are în flotă 16 aeronave Boeing 777, propulsate de motoarele P&W, 12 x Boeing 777-200 și 4 x Boeing 777-300. Aeronavele au fost deja reținute la sol.

Japonia și Coreea sunt singurele țări din Asia-Pacific în care operează aeronave Boeing 777 cu motoare PW4000, vârsta medie a flotei fiind de 17.1 ani.

Această decizie a Boeing a fost luată în urma unui eveniment recent când un Boeing 777-200 United a suferit daune majore imediat după decolare și resturile au căzut într-o zonă locuită.

inspecția paletelor goale ale ventilatorului ar trebui efectuată mai des-2

„În timp ce ancheta NTSB este în desfășurare, am recomandat suspendarea operațiunilor pentru aeronavele 777.”

Într-o declarație, Boeing a spus: „Boeing monitorizează în mod activ evenimentele recente legate de zborul 328 al United Airlines. În timp ce ancheta NTSB este în desfășurare, am recomandat suspendarea operațiunilor pentru aeronavele 777 care se află în serviciu sau sunt depozitate, până când FAA identifică protocolul de inspecție adecvat. Este vorba de aeronavele 777 alimentate de motoarele Pratt & Whitney 4000-112.”

„Boeing sprijină decizia Biroului de Aviație Civilă din Japonia și acțiunea FAA de a suspenda operațiunile aeronavelor 777 care sunt propulsate de motoare Pratt & Whitney 4000-112. Lucrăm cu organele de reglementare și, pe măsură ce aceștia iau măsuri, avioanele sunt reținute la sol și sunt efectuate inspecții suplimentare de către Pratt & Whitney. ”

Administratorul FAA, Steve Dickson, a emis, de asemenea, o declarație: „După consultarea cu echipa de experți în siguranță aeriană cu privire la defectarea motorului unui avion Boeing 777 din Denver, i-am îndrumat să emită o directivă de navigabilitate de urgență care ar necesita inspecții imediate sau intensificate ale avioanelor Boeing 777 echipate cu motoare Pratt & Whitney PW4000. Acest lucru va însemna probabil că unele avioane vor fi scoase din serviciu.”

„Inspecția lamelor ventilatorului ar trebui efectuată mai des.”

„Am analizat toate datele de siguranță disponibile după incident. Pe baza informațiilor inițiale, am ajuns la concluzia că inspecția lamelor ventilatorului ar trebui efectuată mai des. Aceste pale sunt unice pentru acest model de motor și sunt utilizate exclusiv pe avioanele Boeing 777. ”

„FAA colaborează îndeaproape cu alte autorități din aviație civilă pentru a pune aceste informații la dispoziția operatorilor afectați. Experții FAA în materie de siguranță aeriană vor avea o întâlnire cu inginerii de la Pratt & Whitney și de la Boeing pentru a finaliza detaliile Directivei de Navigabilitate pentru a se asigura că vor fi livrate doar avioane corespunzătoare. Detaliile exacte ale inspecției vor fi specificate în ordinul de urgență. ”

Leave A Reply

Your email address will not be published.