Blue Air introduce Check-in-ul comun şi reduce timpul de aşteptare al pasagerilor
Blue Air, prima companie de smart flying din România, lansează sistemul de Check-in comun pentru a reduce timpul de aşteptare al pasagerilor, înainte de călătoria cu avionul.
Din dorinţa de a spori confortul pasagerilor şi pentru a îmbunătăţi calitatea serviciilor oferite, începând cu 8 iulie 2013, Blue Air a introdus sistemul de Check-in comun, pentru toate zborurile cu plecare din Aeroportul International Henri Coanda (Otopeni).
Ghişeele de Check-in, denumite acum Ghişee de Predare bagaje, se vor deschide cu 3 ore şi 30 de minute înainte de ora de decolare, pentru a fluidiza traficul şi activitatea din cadrul Aeroportului International Henri Coanda (Otopeni). În acest sens, nu vor mai fi ghişee dedicate pentru fiecare zbor, iar ghişeele vor fi disponibile pentru toate zborurile Blue Air care au ora de decolare cu până la 3.5 ore mai puţin.
„Sistemul de Check-in comun este folosit cu succes de marile companii de transport aerian din lume şi cu siguranţă clienţii Blue Air vor simţi o îmbunătăţire a serviciului de Check-in, comparativ cu cel tradiţional. Astfel, pasagerii vor avea la dispozitie mai multe ghişee deschise simultan, se va reduce timpul de aşteptare pentru predarea bagajelor în aeroport, iar pasagerii vor avea mai mult timp pentru efectuarea formalităţilor de Securitate şi Frontieră sau pentru a beneficia de facilităţile oferite de zona comerciala a Aeroportului International Henri Coanda (Otopeni)”
a explicat Gheorghe Racaru, Director General Blue Air.
Din discuţiile pe care le-am avut cu reprezentanţii Blue Air, am înţeles că se caută o soluţie ca aceste ghişee să rămână fixe în fiecare zi. Ar fi util şi practic pentru pasagerii Blue Air pentru că vor cunoaşte exact ghişeele de check-in şi fără să mai urmărească tabela informativă din aeroport.