Blue Air aniversează 14 ani de zbor și 26 de milioane de pasageri
Blue Air împlinește, astăzi, 14 ani de zbor. Cu această ocazie, compania anunță reduceri de până la 20% la biletele de avion pentru rezervări realizate pe www.blueairweb.com și face o retrospectivă a istoriei sale, dedicată siguranței zborului și serviciilor de calitate oferite pasagerilor.
Pornind de la valori care pun siguranța zborului pe primul loc și cu o strategie de dezvoltare în care nevoile pasagerilor sunt nucleul deciziilor, Blue Air reușește să fie un brand românesc de succes și o companie pan-europeană tot mai puternică.
În călătoria începută de Blue Air acum 14 ani, au fost transportați peste 26 de milioane de pasageri și au fost parcurși peste 300.000.000 de kilometri, suficienți pentru a da ocolul Pământului de 7.500 de ori.
Reușitele Blue Air în cel de-al 14 ani de activitate
În anul Centenarului, Blue Air a lansat două aeronave speciale, modelul Boeing 737-800. Aeronava Boeing 737-800 (YR-BMP) portretul Regelui Carol I (în luna iulie), respectiv Boeing 737-800 (YR-BMG) cu portretul Regelui Ferdinand I (în luna decembrie).
În cinstea aniversăriia 100 de ani de la Marea Unire, Blue Air dorește să inspire generațiile viitoare și poartă cu mândrie istoria României la înălțime.
9 baze Blue Air în România și Europa
Astăzi, prima companie de smart flying din România are baze la București, Iași, Bacău și Cluj, iar întimpul verii la Constanța.
În Europa, continuă să investească în bazele din Italia (Torino și Alghero), Cipru (Larnaca) și Marea Britanie (Liverpool). De pe toate cele nouă baze ale sale, Blue Air zboară spre mai bine de 100 dedestinații din 16 țări.
Flota Blue Air este formată din aeronave Boeing 737. În acest an, compania a investit 16 milioane de euro înflotă, în dezvoltarea profesională a echipei și în dezvoltarea rețelei de rute, iar cifra de afaceri estimată pentru 2018 este de 460 de milioane de euro, în creștere față de anul 2017.
După mai mulți ani de creștere accelerată, Blue Air a dedicat anul 2018 consolidării companiei. Odată cu această nouă etapă, compania își va atinge obiectivele propuse pentru următorii ani: o flotă de 50 avioane și să devină una dintre cele mai importante companii aeriene din Europa.
Evoluția companiei și creșterea sustenabilă din ultimii ani au transformat Blue Air în cea mai mare companie aeriană românească după numărul de pasageri transportați, i-au adus, în 2016, statutul de membră cu drepturi depline IATA (International AirTransport Association), iar în primăvară acestui an a obținut TripAdvisor Travelers’ Choice Award 2018,secțiunea Travelers’ Choice Low Cost Carrier pentru zona Europa.