Airbus pregătește modelul A220-300LR / A220-300XLR?

0 147

Industria aeronautică este într-o continuă expansiune și transformare. Anual, companiile aeriene își ajustează operațiunile pentru a obține profit maxim. Frecvent, transportatorii aerieni comandă avioane noi pentru a beneficia de costuri reduse în operare. Totodată, sunt în căutarea unor modele all-in-one, care să fie ușor de configurat în funcție de nevoile operaționale.

În ultimii 3 ani, ți-a întârziat avionul mai mult de 3 ore sau ți-a fost anulat zborul? Solicita ACUM despăgubirile legale de până la 600€!

În prezent, companiile aeriene pun presiune pe producătorii de avioane pentru a fabrica modele cât mai eficiente din punct de vedere al costurilor și confortabile pentru pasageri. Focusul este pe modele cu 2 motoare, care să aibă autonomii de zbor cât mai bune și, totodată, să fie flexibile în vederea configurațiilor la interior.

AirHelp get compensation

A220-300LR / A220-300XLR?

Qantas vrea să implementeze proiectul Sunrise, dar pentru asta are nevoie de aeronave cu autonomie de zbor foarte mare. Planul Qantas este acela de a lega orice oraș din Australia de orice aeroport din lumea prin zboruri directe. Zvonurile din piață au anunțat deja modelul Airbus A350-1000ULR, care ar putea zbura 20 de ore fără oprire.

Mai nou, sunt companii aeriene care doresc avioane dedicate zborurilor regionale și mediu-curier cu autonomie cât mai bună și confort sporit pentru pasageri. Airbus a reușit să perfecționeze familia de avioane C-Series, crescând autonomiile modelelor A220-100 (până la 6297 kilometri) și A220-300 (până la 6204 kilometri). Acestea sunt singurele avioane pe segmentul 100-150 de locuri.

Și există cerere pentru avioane din familia A220, dar cu autonomie extinsă. Moxy Airways, o nouă companie aeriană americană fondată de David Neeleman, a comandat 60 de avioane A220-300. Însă le dorește cu autonomie crescută pentru a putea opera zboruri peste Oceanul Atlantic.

Din informațiile apărute în presă internațională, noul model din familia Airbus A220 ar putea purta numele A220-300LR sau A220-300XLR. Sunt șanse mari ca noul model să fie anunțat oficial până la finalul acestui an. Autonomie va putea fi crescută cu atașarea unui rezervor suplimentar pentru carburant, plus mici modificări de aerodinamicitate.

După cum se poate observa, în viitorul apropiat toate avioanele vor fi LR, XLR și ULR. A350-900ULR și A350-1000ULR, A220-300LR/XLR, A321LR și A321XLR, acestea sunt doar câteva dintre avioanele viitorului pe care le va putea produce sau le produce Airbus. Așteptăm și noutățile Boeing!

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Chinese (Traditional)EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRomanianRussianSpanishTurkish