Air France stă la dispoziţia dumneavoastră 24/7 pe social media
Air France a anunţat serviciu de customer service 24/7 pe social media. KLM, una dintre companiile aeriene din grupul Air France-KLM, are acest serviciu de ceva timp şi funcţionează foarte bine. Recent a anunţat că va afişa timpului de răspuns, un factor important pentru clienţii KLM.
Fiind cu succes activitatea KLM în social media, nu e de mirare că Air France lansează acest serviciu pe reţelele sociale şi mă aştept să aplice aceeaşi strategie. Consultanţii Air France sunt disponibili să răspundă clienţilor la orice ora din zi sau din noapte, oriunde ar fi. Acest serviciu non-stop este oferit în limba franceză și limba engleză. În plus, compania răspunde clienților săi, 7 zile pe săptămână, în nouă limbi: franceză, engleză, spaniolă, germană, chineză (mandarină și cantoneză), coreeană, japoneză, portugheză și italiană.
În prezent, 41 de agenţi Air France oferă consultanţă on-line din 5 birouri: Paris, Londra, Guangzhou, Sydney și Santiago. Air France se află prezent pe şapte reţele sociale: Facebook (aproximativ 3 milioane de fani), Twitter (aproximativ 450.000 de urmăritori), Instagram, YouTube, Pinterest, Google+, Sina Weibo și Linkedin. Lunar, Air France înregistrează peste 35 000 de cereri pe reţelele sociale.