KLM trece la “next level” în social media – afişarea timpului de răspuns

2 164
inbagaj.ro/

KLM mai face un pas în eficientizarea serviciilor sale online şi anunţă afişarea timpului de răspuns la întrebările şi solicitările venite din Social Media. Pentru moment, sistemul a fost implementat pe website-ul KLM – www.klm.com, la sectiunea Customer Support, şi pe Twitter, în header fiind afişat timpul mediu de răspuns. Acesta se actualizează la 5 minute. În viitorul apropiat, sistemul va fi implementat şi pentru pagina de Facebook KLM la nivel global.

klm_timp_raspuns

La ora la care scriu această ştire, timpul mediu de răspuns pe facebook era de 65 de minute, iar pe twitter de 34 de minute.

KLM oferă customer service 24/7, în zece limbi de pe Twitter, Facebook și VKontakte. Acest serviciu va fi în curând extins pentru a include Google+ și Sina Weibo. Echipa social media KLM se ocupă de aproximativ 30.000 de mesaje în fiecare săptămână.

S-ar putea sa-ti placa si
2 Comentarii
  1. […] din Europa, a început să dezvolte tot mai mult serviciile la sol şi în aer. După ce a lansat customer service 24/7 şi cu timp de răspuns pe social media, acum vine şi completează oferta cu serviciul “KLM Wannagives” – cadouri la […]

  2. […] France-KLM, are acest serviciu de ceva timp şi funcţionează foarte bine. Recent a anunţat că va afişa timpului de răspuns, un factor important pentru clienţii […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. AcceptRead More

Translate »