Marea unire: Moldova, Banatul și Ardealul au fost unite de Blue Air

1 octombrie 2016, ziua mult așteptată de foarte mulți români din Moldova, Banat și Ardeal a sosit. Blue Air a inaugurat zborurile interne pe ruta Iași – Cluj – Timișoara. Un vis devenit realitate.

inaugurare-iasi-cluj-timisoara-blue-air

Introducerea noilor zboruri spre Cluj-Napoca și Timișioara face parte din strategia de dezvoltare a portofoliului de rute al Aeroportului Iași, fiind vorba de o premieră în ultimii 25 de ani.

Orarul zborurilor Iași – Cluj – Timișoara cu Blue Air:

orar-zbor-iasi-cluj-timisoara-blue-air

În zilele de luni, miercuri, vineri, duminică
IAŞI 07:00 – 08:10 Timişoara
Timişoara 08:40 – 09:20 Cluj
Cluj 09:50 – 10:45 IAŞI

În zilele de marţi, joi, sâmbătă
IAŞI 07:00 – 07:55 Cluj
Cluj 08:25 – 09:05 Timişoara



Booking.com

Timişoara 09:35 – 10:45 Iaşi

inaugurare-iasi-cluj-timisoara-blue-air-1

Probabil că foarte mulți români vor înlocui trenul foamei, așa cum a fost numit acceleratul care leagă Iași de Timișoara, cu zborurile directe.

Trenul CFR IR1833 costă 125 lei la clasa a II-a și face 16:00 ore în cele mai optimiste condiții. Un zbor Iași – Timișoara cu Blue Air durează puțin peste o oră și costă de la 89.99 lei/segment (TVA si taxe incluse, locuri limitate).

Și pe ruta Iași – Cluj s-au îmbunătățit condițiile de călătorie prin aceste zboruri directe. Trenul face 12-14 ore și costă 85-90 lei. Un bilet de avion pornește de la 89.99 lei/segment (TVA si taxe incluse, locuri limitate).

Pe aceste zboruri interne, prețul include gratuit un bagaj de mână și un bagaj de cală. În timpul zborului, pasagerii vor primi gratuit și un sandwich.

2017 va mai aduce o premieră pentru aeroporturile din țară. Blue Air a anunțat zborurile interne: Constanța – Iași; Constanța – Oradea; Constanța – Timișoara; Constanța – Cluj-Napoca.

S-ar putea sa-ti placa si Mai multe de la autor:

2 Comentarii

  1. TRANCHET says

    România este împărţită în trei zone care s-au dezvoltat diferit atât din punct de vedere economic, cât şi cultural.

    Lipsa investiţiilor din in­fra­struc­tură a izolat Mol­dova de restul României, ajun­gând să fie „captivă“ în mâinile producătorilor de textile, haine şi încălţăminte, care plă­tesc salarii ce se învârt în jurul a doar 250 de euro, de două ori mai mici de­cât în vestul ţării, o zonă care s-a po­zi­ţionat ca un hub al industriilor auto şi IT.

    IASI NU ARE VIITOR FARA AEROPORTUL DINAMIC
    CARGO ACTIVITATEA ESTE NECESAR LA IASI AEROPORT!
    Viitorul orașului Iași este conditionned prin dezvoltarea aeroportului său.
    Fără o dezvoltare rapidă a traficului aerian la IASI aeroport aeroport, orașul Iași nu are nici un viitor din cauza lipsei de autostradă și lipsa de cale ferată de mare viteză.
    De asemenea, este urgentă de a dezvolta activitatea de marfa de la aeroport IASI, din cauza izolării orașului. Drumuri care duc la IASI sunt în stare proastă, nu există nici o autostradă, iar căile ferate sunt prost întreținute și nu există nici un tren rapid la IASI.
    Dezvoltarea pe viitor a Aeroportului Internațional Iași nu este posibilă fără un nou drum de acces, în linie dreaptă și cu două benzi pe sens. Drumul prin pădurea Ciric crează deja probleme pasagerilor care vin la check-in și companiilor aeriene. Primăria Iași trebuie să înțeleagă că este nevoie urgentă de o nouă infrastructură de acces către Aeroport.

    #IasiAirport
    #IasiAirportTrafic

    ———————-
    Romania is divided into three areas that have differently both economically and culturally.

    Lack of investment in infrastructures has isolated Moldova to the rest of Romania, came to be” trapped „in the hands of producers of textiles, clothing and footwear, which pay salaries that revolve around only 250 euros, twice lower than in western country, an area that has positioned itself as a hub of automotive and iT industries.

    IASI HAS NO FUTURE WITHOUT A DYNAMIC
    CARGO ACTIVITY IS NECESSARY AT IASI AIRPORT!
    The future of the city of IASI is conditionned through the development of its airport.
    Without a rapid development in air traffic at IASI airport, the city of IASI has no future because of the lack of highway and the lack of high speed railway.
    It is also urgent to develop the cargo activity at IASI airport because of the isolation of the city. Roads that lead to IASI are in poor condition, there is no highway and railways are poorly maintained and there is no fast train to IASI.
    Further development of Iasi International Airport is not possible without a new access road, straight and two lanes. The road through the forest Ciric already creates problems for passengers who
    come to check in and for airlines companies. Iasi City Hall must understand that urgently needed new infrastructure for access to the Airport.

    #IasiAirport
    #IasiAirportTrafic

    ———————-
    La Roumanie est divisée en trois zones qui se sont développées différemment à la fois économiquement et culturellement.

    Le manque d’investissement dans les infrastructures a isolé la Moldavie du reste de la Roumanie ; elle a été de ce fait « piégée » entre les mains des producteurs de textiles, de vêtements et de chaussures, qui paient des salaires qui tournent autour de seulement 250 euros, deux fois moins élevés que dans l’ouest de la Roumanie, une zone qui se positionne comme une plaque tournante de l’industrie automobile et des technologies de

    IASI N’A PAS D’AVENIR SANS UN AEROPORT DYNAMIQUE
    L’ACTIVITE CARGO EST NECESSAIRE A L’AEROPORT DE IASI !!!
    L’avenir de la ville de IASI passe par le développement de son aéroport.
    Sans un développement rapide du trafic aérien de son aéroport, la ville de IASI n’a pas d’avenir compte tenu de l’absence d’autoroute et de voies ferrées à grande vitesse.
    Il est aussi urgent de développer l’activité cargo de l’aéroport compte tenu de l’isolement de la ville de IASI : les routes qui ménent à IASI sont en mauvais état, il n’y a pas d’autoroute et les voies ferrées sont mal entretenues et il n’y a pas de train rapide pour IASI.
    La poursuite du développement de l’aéroport international de Iasi n’est pas possible sans une nouvelle route d’accès, droite et à deux voies. La route actuelle à travers la forêt de Ciric est déjà source de problèmes pour les passagers qui viennent embarquer ainsi que pour les compagnies aériennes. La mairie de IASI doit comprendre que de nouvelles infrastructures sont nécessaires et de toute urgence pour l’accès à l’aéroport.

    #iasi
    #TheFutureOfIasi
    #IasiFuture
    #dezvoltarea
    #dezvoltare
    #development
    #developpement
    #IasiAirport
    #trafic
    #IasiAirportTrafic
    #IasiAirportCargoTrafic

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Translate »
Citește articolul precedent:
Airbus A350-900- China Airlines
Primul Airbus A350 XWB China Airlines a fost livrat (Foto / Video)

Pe 30 septembrie 2016, China Airlines a recepționat primul Airbus A350 XWB (A350-900) din flotă. Astfel, devenind a 9-a companie...

Închide