În 2015, vacanţele la feminin … cu iz germanic, oriental sau latin

0 593

Dacă întrebăm 100 de români ce pasiuni au, probabil că toţi vor răspunde „călătoria”. Şi nu e de condamnat. Plăcerea de a călătorii este în ADN-ul nostru. Încă de mici, ne place să descoperim lucruri noi, să ne punem întrebări şi să căutăm răspunsuri. Ne „hrănim” cu descoperiri şi inovaţii. Călătorim singuri, în cuplu, cu familia, prietenii, în interes de serviciu sau pentru relaxare.

travel
FOTO: www.rusconsul.org

Cei de la tripsta au făcut un studiu pe vacanţele la feminin din 2015 şi au descoperit că au avut iz germanic, oriental sau latin. Pasionate de călătorii, româncele au decis, anul trecut, să își petreacă vacanțele prin Germania, Italia și Turcia. În plus, ele au mai mers și în țări precum Spania, Franța, Austria, Marea Britanie, Grecia și Cehia și nu au exclus nici România de pe lista lor de destinații de vacanță.

Legat de oraşele preferate, principalele destinații ale româncelor au fost Berlinul, Istanbul și Viena. Lista destinațiilor cu vibe germanic se mai află, în afară de Berlin și Viena, și Munchen. În același timp, moștenirea latină s-a făcut simțită și în cadrul listelor de călătorii ale româncelor, care au inclus și destinații precum Roma, Barcelona sau Paris printre favorite. Pe de altă parte, Atena sau Praga au fost și ele destinații considerate de femeile românce drept destinații interesante pentru vacanță pe parcursul anului trecut.

Ca o completarea la cele menţionate mai sus, pot spune că româncele au ales destinaţiile uşor accesibile din România. Conform traficului aerian înregistrat în 2015, cele mai aglomerate rute au fost spre Londra, Roma, Viena, Paris, Milano, Istanbul, Munchen şi Frankfurt.

Tot în baza studiului făcut de Tripsta, am aflat că, în 2015, româncele și-au rezervat zborurile cu circa 40 de zile înainte de data plecării, alocând astfel cu o săptămână mai puțin planificării călătoriei comparativ cu anul precedent. Atunci când vine vorba de durata călătoriilor, femeile și-au făcut aranjamente pentru vacanțe de 11 zile și au utilizat pentru rezervări calculatoarele de tip desktop (89%) și mai puțin dispozitivele mobile (11%), desi utilizarea mobilelor a întregistrat o ușoară creștere comparativ cu 2014 (când ponderea rezervărilor făcute de către femei de pe dispozitive mobile era de 9%).

TAROM a fost pe primul loc în topul liniilor aeriene preferate de femei şi anul trecut, urmată de Air France și KLM, apoi de Lufthansa, Austrian Airlines, Turkish Airlines, Aegean Airlines, Air Berlin, Alitalia, Blue Air, Wizz Air etc. Valoarea medie a unui bilet de călătorie, care a fost rezervat de femeile romance, a fost de 260€, în creștere de la 240€ (2014).

Leave A Reply

Your email address will not be published.