Yango, în România / Cum a fost prima cursă cu Yango

0 138

Yango s-a lansat în România. Este o aplicație digitală de e-hailing, care operează în prezent în 16 țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa.

Ți-a întârziat avionul mai mult de 3 ore sau ți-a fost anulat zborul? Solicită ACUM despăgubirea de până la 600€!AirHelp get compensation

România devine astfel a cincea țară a Uniunii Europene în care serviciul este disponibil, după Estonia, Letonia, Lituania și Finlanda. Yango este parte a grupului IT rusesc Yandex. Yanho este concurent direct pentru UBER, Bolt și alte aplicații de genul acesta.

În era vitezei și tehnologiei, încurajăm și sprijinim frecvent evoluția. Telefonul este cel mai bun ”prieten” în călătoriile noastre. Telefonul nu mai este de mult doar o unealtă de comunicare verbală. A ajuns să fie la fel de complex precum un computer.

Yango, în România

Când călătorim în țară sau străinătate, folosim foarte mult tehnologia mobilă, inclusiv la comenzi de taxi / servicii alternative de transport, tranzacții bancare, sisteme de ghidaj în trafic.

De câțiva ani, suntem fani aplicații de transport alternativ pentru că totul e transparent, fără costuri ascunse și alte discuții inutile. Când comand mașina, deja știu cât am de plătit. Tranzacția se face cu cardul, astfel evitând discuțiile inutile cu șoferul. Cred că știm clasicele povești cu taximetriști: ”nu merg în direcția aia”; ”nu am să dau rest”; ”50 de lei boss, e bine?”

Cum a fost prima cursă cu Yango

Astăzi am testat noul serviciu Yango. Am instalat aplicația, am completat datele, am introdus cardul și am aplicat pentru prima cursă. În jurul orei 19:00, aplicația mă anunța că nu există mașini disponibile. La început mă resemnasem și deja mă gândeam să renunț, să merg pe vechiul meu traseu cu STB-ul.

Însă am avut surpriza să văd că aplicația găsește o mașină, care estima timpul de sosire în 6 minute. A ajuns în 5 minute. Mașina a fost model Renault Fluence. Curată, aș putea spune chiar nouă, colantată cu un sticker Yango și un sticker cu prețul minim de 5 lei pe cursă. La volan, domnul Zamfir, un tânăr foarte încrezător în trafic.

În urma unei discuții cu șoferul, am aflat că era la a 7-a cursă pentru Yango. Lucrează pentru firma Dox Rent A Car SRL. Da, aplicația vă oferă lista partenerilor locali. Firma are licență de transport în conformitate cu legea adoptată zilele trecute. Domnul Zamfir mi-a mai mărturisit că e plătit la oră, nu la cursă. Ziua lui a început light, cu o cursă și o pauză de câteva ore. Însă după lansarea oficială, ajunsese la a 7-a cursă, cursa mea.

Cursa a durat 17 minute, iar costul a fost sub 15 lei. Am aplicat și un cod promoțional, astfel obținând o călătorie pe 0. Codul promoțional mi-a oferit un discount de 15 lei/cursă. Și nu, acest articol nu face parte dintr-o campanie, ci este scris la propria inițiativă. Codul l-am văzut la Cristian China Birta (Mulțumesc!) :).

Și am simulat și o cursă spre aeroport. Conform aplicației, o cursă din Sectorul 3 până la Aeroportul Internațional Henri Coandă mă va costa 25 lei. Acesta este tariful obținut la ora publicării acestui articol. Timp de 2 săptămâni, există o promoție generală de fidelizare. Comparativ, la UBER aceeași cursă spre aeroport a ajuns să coste peste 80 de lei.

Recomand să încercați serviciile Yango. Descărcați aplicația Yango din Google Play. Pentru fanii Apple, descărcați aplicația Yango din App Store.

Nu prea am înțeles care e treaba cu 5 lei, când în aplicație îmi spune că prețul minim e de 8 lei. În acest tarif minim sunt incluse 7 minute de trafic și 3 kilometri. Sper ca acest serviciu să-și păstreze standardele de debut și să nu fie ”distrus” precum UBER.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Translate »