Wizz Air introduce chatbot pentru relații cu clienții în Facebook Messenger

1 1.022

Wizz Air, compania aeriană cu cea mai rapidă creștere din Europa, anunță astăzi că chatbot-ul său virtual pentru asistență, Amelia, este acum disponibil în Facebook Messenger pasagerilor, pentru a obține rapid și simplu informații de călătorie și pentru a gestiona detaliile zborurilor.

Numit după Amelia Earhart, chatbot-ul Wizz Air din Facebook Messenger este cel mai nou canal pe care clienții îl pot folosi pentru a adresa întrebări despre rezervările lor, starea zborurilor, precum și produsele și serviciile Wizz Air. Clienții trebuie pur și simplu să inițieze un mesaj direct către pagina de Facebook Wizz Air sau să caute Wizz Air pe Messenger. Chatbot-ul este disponibil pe mai multe pagini ale site-ului companiei aeriene, fiind disponibil în engleză, italiană și germană. Aceasta este mai rapidă și accesibilă modalitate de a obține răspunsuri direct de la Wizz Air.

Paulina Gosk, purtător de cuvânt al Wizz Air Grup, a spus: „Suntem încântați să le oferim clienților noștri un alt mod de a ne contacta pentru rezervări, informații despre zboruri și pentru multe alte detalii referitoare la produse și servicii, pe măsură ce continuăm să investim în automatizarea și digitalizarea proceselor, pentru a crește satisfacția clienților noștri. Chatbot-ul din Facebook Messenger asigură un mod rapid și simplu pentru clienți de a primi informații despre gestionarea detaliilor zborurilor, cum ar fi modificarea rezervării, verificarea stării zborului și adăugarea bagajelor la rezervarea lor. Wizz Air se angajează să extindă nivelul de cunoaștere al Ameliei și să sprijine pasagerii cu o varietate de opțiuni de tipul «self-service».”

Leave A Reply

Your email address will not be published.