Valiza cu suveniruri de la TAROM – concurs

2 173

TAROM anunţă lansarea unui concurs desfăşurat pe website-ul oficial al companiei dedicat tuturor iubitorilor de călătorii.

Toţi pasionaţii de călătorie pot accesa începând de astăzi linkul www.tarom.ro/valizacusuveniruri pentru a împărtăşi experienţele de călătorie celor care sunt interesaţi de noi destinaţii sau care doresc să redescopere oraşele pe care le-au vizitat în trecut. Participanţii la concurs trebuie să-şi creeze un profil pe minisite în perioada 4 mai – 4 iulie 2012, să încarce poze cu suveniruri din călătorii, la care să adauge o scurtă descriere, şi să voteze pozele altor participanţi.

Fiecare aducem cu noi din călătorii şi păstrăm cu drag acasă diverse obiecte care ne-au atras atenţia, care ne amintesc mereu de locurile în care am fost şi de experienţele pe care le-am trăit. Prin această campanie, ne dorim să vorbim puţin diferit despre călătorii, pe care noi le vedem ca sumă a experienţelor şi a senzaţiilor personale, nu doar a locurilor pe care le vizităm. Îi invităm pe toţi pasionaţii de călătorii să îşi creeze un altfel de profil pe pagina noastră de internet şi să împărtăşească tuturor experienţele legate de suvenirurile lor

, a declarat Paula Călăraşu, purtător de cuvânt TAROM.

La Mare cu Avionul

Premiile concursului constau în: memory stick-uri în formă de avion, machete de avion, mile Flying Blue sau bilete de avion dus-întors cu plecare din Bucureşti către Roma, Viena, Bruxelles, Istanbul, Londra sau Budapesta. Câştigătorii biletelor de avion vor fi utilizatorii ce obţin cele mai multe voturi şi vor fi anunţaţi în data de 6 iulie 2012. Revendicarea biletelor se poate face până în data de 10 iulie, iar călătoria trebuie să se efectueze până la data de 27 octombrie 2012. Premiile ce constau în memory stick-uri, mile Flying Blue şi machete de avion se vor acorda prin stabilirea aleatorie a unor momente câştigătoare pentru fiecare zi din concurs.

S-ar putea sa-ti placa si
2 Comentarii
  1. Cursa pentru mile | Ghid Turistic Digital 2.0

    […] ce în câteva rânduri Tarom-ul a încercat componenta online în campanii de fidelizare a celor ce folosesc linia aeriană, acum a venit rândul componentei mobile să fie folosite în […]

  2. […] ce în câteva rânduri Tarom-ul a încercat componenta online în campanii de fidelizare a celor ce folosesc linia aeriană, acum a venit rândul componentei mobile să fie folosite în […]

Leave A Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Translate »