Turkish Airlines anunță pașii care trebuie efectuați pentru recuperarea banilor pe zborurile anulate!
În urma unor probleme tehnice, sistemele informatice Turkish Airlines au picat și sute de zboruri au fost anulate în seara zilei de 1 noiembrie. Milioane de pasageri au fost afectați pentru că nu au putut zbura spre destinația finală, dar și pentru că nu au putut primi cazare, masă și servicii de transport aferente zborurilor anulate.
În acest context, Turkish Airlines anunță modul în care pasagerii își pot recupera banii și despăgubirile! Menționăm că zborurile au fost reluate!
„Dragi pasageri;
Din cauza întreruperii tehnice a sistemelor noastre, toți pasagerii Turkish Airlines și AnadoluJet înregistrați pentru zborurile noastre în perioada 01 noiembrie 2023 – 02 noiembrie 2023 (Inclusiv), pentru biletele emise până la 01 noiembrie 2023, beneficiază de drepturile următoare, cu condiția să aibă tranzacția finalizată până la 07 noiembrie 2023 (inclusiv):
1) Modificările rezervării vor fi făcute gratuit. Penalizarea pentru neprezentare nu va fi percepută pasagerilor noștri care nu au luat încă măsuri, chiar dacă ora de zbor a trecut.
2) Cereri de rambursare:
a) Biletele neutilizate vor fi rambursate integral, fără nicio deducere.
b) Pentru biletele care au fost parțial utilizate și călătoria nu a fost finalizată; Rambursările pentru zborurile neutilizate vor fi făcute fără nicio deducere.
3) Practicile relevante vor fi valabile numai pentru pasagerii înregistrați pe zboruri operate de Turkish Airlines sau AnadoluJet.
Toate modificările pot fi făcute prin site-ul oficial Turkish Airlines, aplicațiile mobile sau prin agențiile de vânzări unde a fost emis biletul.
***Puteți verifica starea zborului pe pagina noastră cu situația zborului. Multumim pentru intelegere!”