blank

Turiştii israelieni vin cu zboruri charter pe litoralul românesc

0 584

Luni, 7 iulie, la orele 22.00, pe Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu – Constanţa – va ateriza prima cursă charter pentru litoralul românesc cu turişti israelieni a Meshek Wings Tours Ltd – unul dintre primii 10 touroperatori din Israel – operată de compania Blue Air.

Până la ora actuală, peste 1000 de turişti israelieni au achiziţionat sejururi de 7 nopţi pentru staţiunea Mamaia, de pe Litoralul românesc, prin Meshek Wings Tours Ltd. Seria de chartere se va derula pe întreg parcursul sezonului estival. Gradul de ocupare pentru zborurile programate este de circa 80%.

“Dacă pe Litoralul românesc va exista mai multă animaţie şi, evident, dacă turiştii noştri din acest an vor fi mulţumiţi de calitatea produsului, anul viitor vom organiza mai multe zboruri săptămânale către Constanţa. Riviera românească are potenţial, iar acest an va fi decisiv pentru atragerea pieţei israeliene. Amintesc că, dinspre Israel, pentru litoralul bulgăresc sunt organizate săptămânal 12 curse charter, iar pentru Grecia, câte 12 curse charter pentru Creta, respectiv 12 pentru Rhodos. Am început ceva mai târziu decât am anunţat seria de chartere pentru litoralul românesc deoarece vremea nu a fost deloc favorabilă în luna iunie, iar turiştii analizează cu atenţie prognozele meteo. Pe de altă parte, ştim că lunile iulie şi august vor fi caniculare, deci nu credem că vom întâmpina probleme de natură climatică”, subliniază Meidan Butnaru, director comercial Meshek Wings Tours Ltd.

Turiştii israelieni preferă hotelurile de 4 stele, cu piscină proprie şi modernizate sau noi, din staţiunea Mamaia şi din Mamaia Nord. Aceştia aleg servicii cu demipensiune şi, de asemenea, optează pentru hotelurile apropiate de plajă.

Din păcate, la ora actuală România nu derulează o campanie puternică de promovare turistică în Israel, deşi acest stat are aproape 1 milion de vorbitori de limbă română şi un potenţial foarte mare ca piaţă emiţătoare. Destinaţia turistică România nu este încă foarte cunoscută în Israel, iar reprezentanţii touroperatorului Meshek Wings au realizat promovarea pe cont propriu. Potrivit lui Meidan Butnaru, parteneriatul cu Blue Air s-a dovedit a fi de succes pentru turismul românesc. Atât autorităţile centrale, cât şi cele locale, trebuie să înţeleagă importanţa unei pieţe ţintă, aşa cum este şi Israelul, pentru litoralul românesc în particular şi pentru turismul românesc în general.

Până la urmă, incoming-ul, care reprezintă partea de turism receptor, este o formă de export şi poate sprijini atât economia, cât şi imaginea României. Evident, turiştii de pe pieţele importante, precum este şi Israel, trebuie atraşi prin campanii de promovare iar ulterior trebuie primiţi cu zâmbetul care caracterizează ospitalitatea şi păstraţi prin servicii de calitate şi corecte. Touroperatorii internaţionali solicită doar promptitudine şi respect din partea autorităţilor şi a prestatorilor de servicii din România, relaţia turistică dintre două ţări neputând aduce decât avantaje.

Touroperatorul israelian are în plan pentru 2014, de asemenea, aducerea a 3.500 de turişti pe programe tip city break pentru Bucureşti, care au început să se deruleze prin curse charter operate de Blue Air din luna mai – o premieră atât dinspre piaţa israeliană, cât şi în general, pentru Capitala României. Pe Valea Prahovei, Meshek va aduce cel puţin 2.500 de turişti, iar pe litoral estimează un număr de 2000 de turişti. Toate aceste programe au fost concepute sub conducerea directorului comercial al Meshek Wings, Meidan Butnaru, alături de echipa sa.

Leave A Reply

Your email address will not be published.