#TogetherAgain: Lufthansa începe campania pentru zborurile spre SUA

0 159

În SUA, cererea de călătorii aeriene se recuperează, iar zborurile interne americane sunt deja din nou la mare căutare. Există, de asemenea, semne că restricțiile de intrare pentru călătorii vaccinați din Europa s-ar putea relaxa în curând.

Din acest motiv, Lufthansa și-a lansat campania de marketing #TogetherAgain în SUA: „Cu această campanie, care se concentrează pe întâlniri și comunitate, Lufthansa abordează faptul că ne putem apropia în cele din urmă”, spune Carsten Hoffmann, șeful Lufthansa Brand Experience.

Campania spune povești despre reîntâlnirea ”Out of Home” în doar câteva cuvinte și totuși emoționale. Familiile se pot reuni, prietenii se pot âmbrățișa, oamenii de faceri și partenerii se pot reîntâlni. Și, desigur, toată lumea din Lufthansa așteaptă cu nerăbdare să întâmpine din nou mai mulți oaspeți din întreaga lume la bordul avioanelor.

Un Airbus A350 a primit un livery special „Lufthansa & you”, fiind un avion ambasador care a început să zboare de la finalul lunii iunie. Avionul cu numele de botez „Braunschweig” joacă, de asemenea, un rol principal în spotul publicitar Lufthansa.

Un alt rol principal îl joacă orchestra Lufthansa, care a fost fondată la începutul anului 2011. Din ea fac parte angajații Lufthansa dintr-o gamă variată de departament. Cei aproximativ 40 de membri ai orchestrei cântă o adaptare a melodiei „Peer Gynt Suite” într-un hangar și trimit „Braunschweig” în călătoria lor prin lume.

Leave A Reply

Your email address will not be published.