blank

TAROM speră să transporte 2.600.000 pasageri în 2016

0 480

Planul de management al companiei TAROM a fost aprobat în şedinţa Consiliului de Administraţie din data de 11 martie 2013. Obiectivul general al planului de management este transformarea companiei TAROM într-o companie profitabilă şi sustenabilă financiar pe termen lung, prin îmbunătăţirea rezultatului contabil al companiei în medie cu 100 milioane RON în fiecare an şi atingerea de profit începând din anul 2015.

TAROM

Misiunea TAROM este să redevină linia aeriană preferată a românilor şi să recâştige poziţia de lider incontestabil în România pentru transportul aerian de pasageri, prin oferirea celor mai sigure şi calitative servicii, susţinând dezvoltarea companiei prin intermediul unei culturi bazate pe rezultate şi dezvoltând operaţiuni profitabile în beneficiul clienţilor, angajaţilor şi acţionarilor companiei.

Planul de management prevede în medie o îmbunătăţire anuală a rezultatului cu aproximativ 100 mil. RON, pornind de la o pierdere preliminară şi neauditată de 236 mil. RON în 2012 până la obţinerea unui profit de 173 mil. RON în 2016.

Rezultat mil. RON

2012

2013

2014

2015

2016

Plan de management, martie 2013

-236

-143

-18

92

173

Îmbunătăţire anuală a rezultatului

93

125

110

81

Indicatori anuali

2013

2014

2015

2016

Număr de pasageri

2.300.000

2.400.000

2.500.000

2.600.000

Grad de încărcare

68%

70%

73%

75%

Planul este ok, promiţător şi sper să fie dus până la sfârşit. N-aş vrea să rămână la stadiul iluzii deşarte. Cred că se poate mai mult de 75% grad de încărcare în 2016 şi poate aş miza spre 3 milioane pasageri transportaţi dacă tot îşi doreşte să redevină operatorul nr.1 în România. Wizz Air a transportat aproape 3 milioane pasageri în 2012 şi cred că vor depăşi acest număr în 2013. TAROM are mult de tras pentru o poziţie dominantă pe piaţa din România. Am îndoieli că cele declarate se vor concretiza.

Leave A Reply

Your email address will not be published.